9 Ocak 2010 Cumartesi

HEDİYEM


Sanal alem arkadaşlığı bir başka gerçekten..bazen diyorum ki iyiki blogumu açmışım,böyle güzel yürekleri tanıma fırsatım olmuş.sevgili handenur(sarmaşık eczanesi),elif(laborutuvarım mutfak),sevdalıtatlar,aslıhan(urfa tutkunu),mahberi,sevgi,yine adaşım elif(ekinin mutfağı),paşa kızı mutfakta bana bu güzel çiçeği layık görmüşler..hediyelerin en güzelini yani..kendilerine çok teşekkür ediyorum...kocaman sevgilerimi yolluyorum..gönlünüzde çiçekler açsın hep canlarım..bende tüm blog dostlarıma hediye ediyorum çiçeğimi:))

4 değerli yorum:

Unknown on 10 Ocak 2010 00:48 dedi ki...

GÜZEL ÖDÜLÜN İÇİN SENİ CANI GÖNÜLDEN TEBRİK EDİYORUM CANIM...
SEVGİLER...

rumma on 10 Ocak 2010 01:38 dedi ki...

Canım ödülün hayırlı olsun..:)

Çok merak ettim balkabaklı pastanı kıvamı nasıl oldu acaba..

senin elinden eminim görüntüsüde tadı da harika olmuştur..

sevgiler canım

CAHİDE on 10 Ocak 2010 06:25 dedi ki...

Elif'cim sende benim gibi uyanıklık yapıp herkese göndermişsin:))
Ayrım yapamadım ben ama hediye almakta güzel bir şey hayırlı olsun canımsın...

Işıl on 12 Ocak 2010 10:36 dedi ki...

günatdın sagol herzamanbeklerım

TuzBİBER Dergisinin son sayısı için tıklayınız.
 
Bu blog BloggerV.com üyesidir.

KEYF-İ MUTFAK Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template