2 Kasım 2009 Pazartesi

PİZZA EKMEKLER

kahvaltı
Yoğun geçen bir hafta sonundan sonra bu aralar kahvaltı soframızın favorisi "pizza ekmek"lerimin tarifini paylaşmak istedim..sizi bilmem  ama benim en sevdiğim öğün hiç tereddütsüz kahvaltı..sabah aç kalkanlardanım:)ve sabah öğünümden ve keyfimden kolay kolay ödün vermem..bir çok blogda rastladım aslında benzer tariflere..ama blogumu ileride Şevvale bırakacağım tarif defterim diye düşündüğüm için herşeyi paylaşmak istiyorum..Belki de farklı yapıyoruzdur bu lezzeti..bir göz atın bakalım:)
malzemeler:
  • kişi adetinizce bayatlamaya yüz tutan ekmek
  • krem peynir yada taze beyaz peynir
  • dilimlenmiş domates
  • dilimlenmiş sucuk
  • biber
  • tereyağ
  • rendelenmiş kaşar peyniri

hazırlanışı:
  1. ekmekleri altlı üstlü yağlayın.
  2. üzerine krem peynir sürün.
  3. sucukları yerleştirin.
  4. dilimlenmiş domates ve biberleri de koyun.
  5. üzerine bol rendelenmiş kaşar serpin.
  6. 200dr fırında kaşarlar erinceye kadar pişirin.

18 değerli yorum:

tub@ on 3 Kasım 2009 19:06 dedi ki...

Elif'cim ilk yorum benden olsun istedim:)
Ellerine sağlık canım,senin o hünerli ellerinden bir çok kere harika kahvaltılar yemiş şanslı biri olarak, bu ekmekler süper görünüyor,en kısa sürede deneyeceğim inşallah.
Selam ve dua ile,kolay gelsin canım

Unknown on 3 Kasım 2009 19:13 dedi ki...

Elifcim ellerine sağlık.Harika olmuş
ekmekler sıcakken yemesi süper olur öpüyorum....

rumma on 3 Kasım 2009 21:19 dedi ki...

Akıl akıldan üstündür derler ne güzel olur..
miss gibi çayın yanına acil misafirler için..:)

ellerine sağlık arkadaşım sevgiler

PAPATYA PRENSES on 3 Kasım 2009 23:49 dedi ki...

Mesala biz yağlamayız:)

Çok severim bu tarz şeyleri çok. Ellerine sağlık tatlım..

arzu on 4 Kasım 2009 14:30 dedi ki...

ellerinize sağlık enfes görünüyorlar. bende pazar kahvaltılarına çok yaparım bunu hem lezzetli hemde bayat ekmeklerin tüketimi için ideal

selam ve dua ile

nil dedi ki...

elifcim ne güzel gözüküyor bu pizzacıklar.bende kahvaltı keyfine düşkün olanlardanım.ellerine sağlık tatlım:))))

UÇURTMA;) on 4 Kasım 2009 22:42 dedi ki...

Hem kolay, hem de lezzetli görünüyor, denemeliyim diye düşünüyorum, Ellerinize sağlık

Adsız dedi ki...

ÇOK LEZZETLİ GÖRÜNÜYOR CANIM,ELLERİNE EMEKLERİNE SAĞLIK.HEM PRATİK HEM LEZZETLİ....SEVGİLERİMLE

Adsız dedi ki...

Allah'ın selamı üzerine olsun canım,sayfanı baştan aşağı iyice bir dolaştım.Mahire bir hanımsın belli,benden kaçışın yok sende takibimdesin....
Bu pizzaları daha önceleri çok yapardım fakat yeni aldığım fırında tek alt yada tek üst özelliği yok,ekmekler kurur diye yapamıyorum.Denesem olurmuki acep?ellerin dert görmesin arkadaşım...

tuğba dedi ki...

Ah benim kpss mücadelesini büyük bi hevesle başlatmış arkadaşım boşlama bu sayfaları bu tarif benim gibi çalışan bayanlar için galiba.. Gerçi çalışmasamda üşengeçlik serde var ya neyse... Ellerine sağlık şu tariflerin hepsini senin elinden yemek istiyorum... Valla tembellikten değil senin elinin lezzetinden :))

Adsız dedi ki...

ellerıne saglık.guzel bır fıkır bu.

rumma on 6 Kasım 2009 08:49 dedi ki...

Hayırlı cumalar canım selam ve dua ile..

kristalkelebek(aslı) on 6 Kasım 2009 16:19 dedi ki...

Elifcim bizim evde de yapılır ve severek yenir bu pizzalar:). Bayat ekmekleri değerlendirmek için çok güzel bir yöntem. Krem peynir kullanmak harika fikir, bir de öyle deneyeceğim.
Sevgiler:).
aslı

Gümüş Tepsi on 7 Kasım 2009 00:28 dedi ki...

çok güzel görünüyor.kahvaltılık tariflere bayılırım ve bu tarifde çok güzel.eline sağlık

Dilek Mutfakta on 7 Kasım 2009 20:06 dedi ki...

muhteşem bir görüntü ellerine sağlık...

mutfaktakizaman on 8 Kasım 2009 22:56 dedi ki...

ellerine saglik canim cok degisik deniycem yarina;))

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık elifciğim özlemişim arkadaşlarımı sayfanın güzelliğini..
ben de krem peynirli denyeceğim bir dahaya:)

KOSEMINDERI on 13 Kasım 2009 07:45 dedi ki...

Ellerine sağlık bu deneyeceğim tarifler arasında. Cikolatali tadları çok seviyorum.Misafirede ikram etmek icin harika bir tatli. Şimdiden mutlu bir hafta sonu diliyorum. Benim sitemede ziyaretlerinizi bekliyorum:)

TuzBİBER Dergisinin son sayısı için tıklayınız.
 
Bu blog BloggerV.com üyesidir.

KEYF-İ MUTFAK Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template