9 Kasım 2009 Pazartesi

PİRAMİT PASTA

K
Hayatın koşuşturmacası arasında bu aralar blogumla ilgilenmeye fırsat bulamadım..aslında şimdi de uygun bir vakit değil ama bu sefer tarifimi yayınlayacağım..son bir haftada beklemediğim gelişmeler oldu..Mevlam bana yürü ya Elif dedi galiba:)dilediğim şeyler sanki sıraya konmuş gibi bir bir gerçekleşiyor..şükürler olsun..bir umut var yüreğimde..eğer gerçekleşirse sizinle paylaşacağım..gerçekleşmezse de çok üzülmeyeceğim çünkü açık kapılarım çok:)şimdilik çıtlattım size içimde kalmasın diye..hakkımızda hayırlısı bakalım..
bisküvili pastalar hem pratik hem lezzetli oluyorlar..herhalleri güzel..sevgili  aslıcım bence bisküvili pastalar etkinliği konusunda çok isabetli davranmış..piramit pasta bu lezzetlerin en çok tercih edilenleri arasında dikkatimi çeken..maaile bizde çok severiz..bugün ağzımızı tadlandırsın diye bu pastadan yaptım.internetten bakmaya üşendim ve daha önce denediğim ve beğendiğim bir tarifi hatırladığım kadar uyguladım.sonuç bizi gayet mesut etti.uzun süren sessizliği tadlı bir lezzetle bozmak en güzeli:)
Malzemeler:
  • 1,5 paket petibör bisküvi(ben hem sade hem kakaolu kullandım)
  • 3y.k tereyağ ya da margarin
  • 1s.b süt
  • 1pk kremşanti
  • 1/2s.b damla çikolata
  • 1/2s.b irice çekilmiş ceviz
  • 4 y.k şeker
Hazırlanışı:
  1. bisküvileri rondoda ezin.
  2. 1s.b soğuk sütle hazırladığınız kremşantiyi bisküvili karışıma ekleyin.
  3. damla çikolata,ceviz ve şekeri de ekleyin.
  4. en son erittiğiniz yağı ilave edip iyice karıştırın.
  5. streç film serip karışama şekil verip buzluğuna atın.
  6. servis etmeden bir süre önce buzluktan çıkarın.
**ben kakao koymayı unutmuşum.isterseniz siz koyabilirsiniz.

19 değerli yorum:

Unknown on 9 Kasım 2009 22:11 dedi ki...

Elifcim ellerine sağlık piramit pasta
eskiden tüm hanımların gözdesiydi.Ama
artık o kadar farklı ve leziz tarifler deniyoruzki bu lezzetler unutuluyor nostalji oldu öpüyorum...

Pembe Tatlar on 9 Kasım 2009 22:22 dedi ki...

Canım umarım herşey gönlünce olur...
Hakkında hayırlısı olsun!!!
ellerine sağlık patan nefis gözüküyor....

Taarifi alıyorum:))
etkinlik için...

élif(keyf-i mutfak) on 9 Kasım 2009 22:24 dedi ki...

doğru söylüyosun deryacım..ama nostaji hep güzeldir:)ben de öpüyorum seni..

élif(keyf-i mutfak) on 9 Kasım 2009 22:25 dedi ki...

aslıcım bende mail attım sana:)tabiki tarifim senin etkinliğe:)

tatlilar gülcandan on 9 Kasım 2009 22:31 dedi ki...

canim ellerine saglik nefis bir lezlet sana iyi geceler

elif on 9 Kasım 2009 23:02 dedi ki...

elifcim ben de bayılıyorum böyle sütlü bisküvili pratik tatlılara.ellerine sağlık canım..sevgiler..

Adsız dedi ki...

kakaosuz hali bile böyle güzelken..mmmhh ellerine sağlık canım..
şu sürprizi çıtlattığını çok ama çok merak ettim:)
iyi geceler..

cahide on 10 Kasım 2009 07:46 dedi ki...

Elifciğim çok meraklandırdın beni:)Hayırlı haberlerini alırız inşaallah.
Pastanda çok pratik canım.Ama ben hiç kakaosuz denememiştim.Çikolata yetmiştir herhalde,ellerine sağlık canım.Allah'a emanet ol
http://cahideninelleri.wordpress.com/

rumma on 10 Kasım 2009 08:59 dedi ki...

Canım meraklandırdın bizi çook neler oldu acaba..:)

Elifcim Allah nazarlardan saklasın daha da iyi olur herşey inşaallah

pasta gerçekten ye beni diyor ellerine sağlık sevgiler..

Unknown on 10 Kasım 2009 09:45 dedi ki...

pasta harika.ellerine saglık.

pelince on 11 Kasım 2009 13:35 dedi ki...

Sevilmez mi ,bayılırım bende... tüm dileklerinde gerçek olsun inşallah...

sevgiyle.

tub@ on 11 Kasım 2009 14:06 dedi ki...

Canım hakkında hayırlısı olsun İnşallah,ellerine sağlık pasta süper görüünüyor...

Adsız dedi ki...

merhaba arkadaşım sitenizi çok beğendim bundan sonra takipçinizim ellerinize sağlık

Adsız dedi ki...

merhaba arkadaşım sitenizi çok beğendim bundan sonra takipçinizim ellerine sağlık

aysesueda dedi ki...

merhaba arkadaşım sitenizi çok beğendim bundan sonra takipçinizim ellerine sağlık

Tijen on 11 Kasım 2009 14:39 dedi ki...

Sevgili Elif,
Alışkanlıklarımızı ancak isteyerek ve buna hazır olduğumuzda değiştiriyoruz. Kendimden biliyorum. Bir şeye hazır değilsem kimse değiştirtemez. Bu yüzden sen kendi doğrularını kendin bulacak ve kendin/ailen/sevdiklerin için doğru olduğunu düşündüğün şeyi yapacaksın. En doğrusu bu.

http://www.lezzetibol.com on 11 Kasım 2009 14:57 dedi ki...

Canım seni mutlu eden haberini çok merak ettim. Umarım hayırlşı olan tüm hayallerin gerçekleşir canım.
Pastan müthiş. Her buzlukta olmalı.
Ellerine sağlık canım

sevgilerimle

lafmacun on 11 Kasım 2009 14:58 dedi ki...

oh oh oh ellerine sağlık elifcim.her ne kadar çikolata parçacıkları olmasa daha iyi diyecem alerjimden dolayı ama tabi onunda hastaları var di mi.pasta yemeyi seviyorum yaaa.bide kilo yapmasa :)

nil dedi ki...

bunu nasıl görmemişim ben.çok severim çok.damla çikolata da ayrı yakışmış.senin bu fotoların beni cezbediyor.çok başarılısın söyleyeyim.buarada inşallah umudun gerçek olur.güzel haberlerini bekliyoruz.öptüm tatlım.

TuzBİBER Dergisinin son sayısı için tıklayınız.
 
Bu blog BloggerV.com üyesidir.

KEYF-İ MUTFAK Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template