24 Şubat 2010 Çarşamba

TİRAMİSU

pasta
Zamanın yetmemesi ne demekmiş tam manasıyla hayatımın şu dönemlerinde idrak edebiliyorum.gün nasıl bitiyor, günler nasıl akıp gidiyor anlamıyorum..tam artık pilim biticek derken şükür rabbime kayıvalidem imdadıma yetişti.çalışma hayatı zormuş gerçekten itiraf ediyorum..ama hayatımdaki bu zorluğu sevmeye devam:)ne zamandır bloguma bakamadım bile bırakın tarif yazabilmeyi.bundan sonra bu seyirde devam edicek galiba blog maceram maalesef..gerçi kayınvalidem gelmişken arayı telafi edebilirim belkim:)en çok üzüldüğüm noktalardan biri de sizin tariflerinizi takip edememem:(
En son yaptığiım pasta bir dost meclisi vesilesiyle yapıldı..kedi dili pastanın özelliği bir gün önceden yapıldığında lezzetini tam manasıyla bulması..ben orjinal tarifte biraz oynadım misafir sayım çok olunca ama size orjinalini vericem.iki paket yaparsanız ölçüleri 2 katına çıkarıp yarım pakete yakın muzlu puding kullanmalısınız.geçiyorum tarifime..
malzemeler:
  • 1 paket kedili bisküvi
  • 2y.k neskafe
  • 1y.k şeker
  • 1s.b su
muhallebisi için:
  • 500gr süt
  • 2yumurta sarısı
  • 2y.k tepeleme un
  • 1 s.b şeker
  • 1 pk.vanilya
  • 1 paket labne peyniri
  • üzerine serpmek için kakao
hazırlanışı:
  1. 1 s.b su ile nescafe ve 1 y.k şekeri karıştırın.kedi dilinin yarısını şerbete batırıp tepsiye dizin
  2. muhallebi mnalzemelerini labne peyniri hariç karıştııp pişirin.piştikten sonra labne peynirini ilave edip mikserle çırpın.
  3. karışımın yarısını kedi dillerinin üzerine dökün.geri kalan kedi dillerinide aynı işlemi uygulayarak dizin.muhallebinin kalanınıda döküp üzerine kakoyu serpin.bir gece buzdolabında dinlendirin.afiyet olsun.

22 değerli yorum:

gulsev on 24 Şubat 2010 23:05 dedi ki...

Tiramisuyu bizde çok seviyoruz.
Kedi dili en uygun malzeme bencede bu tatlı için.
elinize sağlık.

sarmaşık on 24 Şubat 2010 23:15 dedi ki...

Ooo hoşgeldiniz Elif hanım özlettiniz kendinizi :)
Allah kolaylık versin, bazen zaman yetmiyor insana gerçekten..
Talın da çok güzel görünüyor her ne kadar kedidilinin tadını bilmesem de :)
Eline sağlık, daha sık gel e mi :)

PAPATYA PRENSES on 24 Şubat 2010 23:16 dedi ki...

Rabbim zamanını bereketlendirsin inşallah canım.

Tiremusu nefis görünüyor. Ellerine sağlık.

Hayırlı kandilerin olsun inşallah şimdiden..

Özlem23 on 24 Şubat 2010 23:28 dedi ki...

Çok leziz görünüyor,ilk fırsatta deneyeceğim.Ellerinize sağlık,selam ve dua ile...

Adsız dedi ki...

Ellerine saglik adasim...
Cok nefis görünüyor...
olsada yesemm ;)

Su meshur tiramisuyu hic yapmadim;)
Insallah senin tarifinle yapicam birgün:))

Kendine iyi bak canim...
Sevgiler...

CAHİDE on 25 Şubat 2010 08:24 dedi ki...

Hoşgeldin sefalar getirdin güzeller güzelim.İyisin inşaallah canım.tiramusun harika olmuş ellerine sağlık.
Kandilin mübarek,duaların kabul olsun inşaallah....

ARZU - ENGÜZELTATLAR on 25 Şubat 2010 09:26 dedi ki...

Elif ellerine sağlık canım. İş hayatı zor ama bir yandan da kendin için çok önemli. Sana kolay gelsin cnm. Hayırlı kandiller sevgiler...

kalpkurabiye on 25 Şubat 2010 09:29 dedi ki...

canımm çok özlettin kendini valla ama dönüş muhteşem olmuşş:)ellerine sağlık kandilin mübarek olsun..

Pembe Tatlar on 25 Şubat 2010 09:42 dedi ki...

Bu gece kulun yalvarış ve yakarışlarını Yüce Mevla'ya sunacağı ve O'nun sonsuz affından, merhametinden, iyiliğinden bol bol yararlanacağı umut, huzur ve müjde gecesidir. Kandiliniz hayırlı ve mübarek olsun!

pelince on 25 Şubat 2010 10:34 dedi ki...

Bu dilim benim için sanırım :) ellerine sağlık...

Hayırlı Kandiller diliyorum..Tüm duaların kabul olsun inşallah...

Unknown on 25 Şubat 2010 11:01 dedi ki...

Hayırlı kandiller canım duaların kabul olsun güller güzelliğinde bir kandil olsun Allahın rahmeti üzerine olsun sevgiler

nohut oda on 25 Şubat 2010 11:20 dedi ki...

eline sağlık ..ben hiç kedidili ile denemedim..aklımda bakalım..
kandılınde mubarek olsun..sevgiler

Gümüş Tepsi on 25 Şubat 2010 19:46 dedi ki...

mevlid kandiliniz mübarek olsun.bu mübarek günü hakkıyla eda edebilmeyi Allah cümlemize nasip etsin.hayırlı günler

rumma on 26 Şubat 2010 09:48 dedi ki...

Canım ,özledik gerçekten , yollarını gözledik..

Pastan harika görünüyor, kayınvalidenin gelmesi ne kadar iyi olmuş , en çokta minik kızın sevinmiştir..:)

hayırlı cumalar sevgiler

Urfa Tutkunu on 26 Şubat 2010 13:55 dedi ki...

Allah kolaylık versin. Yetişmek zor olabiliyor cidden. Tiramisuyu çok severim. Ellerine sağlık. Hayırlı cumalar hayırlı kandiller.

Bir Dut Masalı - nUnU on 28 Şubat 2010 21:22 dedi ki...

eline sağlık elif,
kolaylıklar dilerim.

nurşen on 1 Mart 2010 16:27 dedi ki...

Selamlar canım,güzel bir hafta sonu geçirmen dileğiyle.Ben güzel bir haftaya bir dilim tiremisu ile başladım :)
Sevgiler

e.esma.albayrak on 1 Mart 2010 18:50 dedi ki...

5dk önce tramisu yesem bile gözüm hala tabakta....

e.esma.albayrak on 1 Mart 2010 18:50 dedi ki...

5dk önce tramisu yesem bile gözüm hala tabakta....

angel on 1 Mart 2010 22:58 dedi ki...

slmm cnmm tramisuyu ne çok severim.çok guzel gorunuyor.ellerıne sağlık....arkadaş listemdesın...

Birsel ve İrem on 2 Mart 2010 16:30 dedi ki...

Merhaba. Pasta nefis görünüyor, ellerinize sağlık. Çalışma hayatı zor ama bir süre sonra zamanı doğru kullanmayı öğreniyorsunuz. Ben evde olduğum zaman daha çok yoruluyorum, çok şükür ki masa başı bir işim var, kafa olarak yorulsam da bedenen dinlenebiliyorum. Çalışma hayatınızda kolaylıklar diliyorum. Sevgiler.

Hilal on 3 Mart 2010 08:37 dedi ki...

ellerinize sağlık harika görünüyor
çalışma hayatınızda da bir çalışan bayan olarak başarılar diliyorum:)
insan alışıyor koşturmacaya zamanla..
sevgiler

TuzBİBER Dergisinin son sayısı için tıklayınız.
 
Bu blog BloggerV.com üyesidir.

KEYF-İ MUTFAK Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template