9 Mart 2010 Salı

HEDİYELERİM GELDİ:)

HEDİYE 3
Ne güzel bir duyguymuş hiç tanımadığın belkide hayatta hiç bir araya gelemeyeceğin birinden hediye almak..telefonda sanki önceden tanışıyormuş gibi samimi bir şekilde konuşmak..hediyeleşmek sünnettendir ya bu etkinliğe katılmak benim için çok cazip gelmişti.tanımadığım birine hediye seçmek ve aynı şekilde hediye almak heycanlandırmıştı beni..ve bugün sevgili Bengüden biribirinden değerli hediyelerim geldi..sıcağı sıcağına paylaşmak istedim bende:)ben şahit olamadım ama Şevvalim kendisine gelen o şirin patikleri görünce havalara uçmuş..Bengüye de anlattım bütün kış patik beğendiremedim bu cadıya..ben bunu beğenmedim,yok küçük yok büyük kandıramadım bir türlü..ama bunlara bayılmış uyumlu olsun diye babannesinin ördüğü fıstık yeşili elbisesini giyicem diye tutturmuş(Bir ara resmini çekip yayınlayacağım öyle yakışıyor ki)..çorap uyumsuz kabul ama mecalim yoktu uygun çorabı giydirmeye:)ne zamandır istediğim mutfak tartıma çok ama çok sevindim:)rengide benim mutfağımda hakim kullandığım renk olunca pek bir hoşuma gitti..katlanıp yer kaplamadan saklanabilen süzgecimde çok kullanışlı gerçekten..son olarakta cam saklama kabı çok işime yarayacak..ama benim ömrüm boyunca saklayacağım notunun yeri bambaşka..benim için bu notların çok özel bir yeri vardır..ve sevdiklerime hediye yollarken mutlaka bir not iliştiririm..

HEDİYE 2
Canım burdan sana tekrar teşekkür ediyorum..yüreğine sağlık..artık İstanbulda da bir arkadaşım var..senin de Antalya da:)
hediye
Benim hediyelerimde yarın adresine ulaşmak üzere gönderilecek inşallah..zamanım o kadar kısıtlıki istediğim araştırmayı yapamadım ama işine yarabilecek şeyler almaya özen gösterdim..inşallah arkadaşım beğenir..
Bu güzel etkinliğin sahibi Pembe Düş Bahçesine çok teşekkür ediyorum..hediye vermek için ya da birbirinizi sevdiğinizi söylemek için özel bir anı beklemeyin..en güzel zaman beklenmeyen anlara denk gelen süprizlerdir..

17 değerli yorum:

Bengü-www.pemberehber.com on 9 Mart 2010 23:27 dedi ki...

Elifçiğim canım benim çok duygulandırdın beni inan. Minik Şevval'in mutluluğu benim için herşeye değer. Çok yakışmış miniğe, çok şükür ki olmuş minik ayaklarına. Bu nacizane armağanları sağlıklı ve mutlu günlerde kullanan dileğiyle. Önemli olan tatlı dil güler yüz. Hayatta başka neye gerek varki. Görüşmek dileğiyle canım. Sevgiyle kal. Minik Şevval'i öpüyorum.

Pembe Dusbahcesi on 10 Mart 2010 00:34 dedi ki...

Canım hediyelerinizi güle güle kullan...

Patiklere bayıldım segili bengüyede teşekkür ediyorum...

Sevgiyle kal...

Selma - DUSBAHCESI on 10 Mart 2010 00:48 dedi ki...

Guzel hediyelerini gule gule kullan! Patikler cok cici:)

Adsız dedi ki...

Güle güle kullanmaya nasip eylesin insallahh allah...

Öptüm...

SeViL ( sevdalitatlar ) on 10 Mart 2010 08:38 dedi ki...

İyi günlerde kullanın hediyeleriniz...

Sevgilerle..

Unknown on 10 Mart 2010 09:54 dedi ki...

güle güle kullan canım hediyelerini.

nohut oda on 10 Mart 2010 11:31 dedi ki...

güle güle kullanın..şevvalede cok yakışmış..

mandalincikmazi on 10 Mart 2010 14:19 dedi ki...

Çok sevinmişsin belli :) güle güle kullan canım hediyelerini pek bi ciciler ayağınada çok yakışmış senin adına sevindim ....
Sevgiler.......

élif(keyf-i mutfak) on 10 Mart 2010 22:50 dedi ki...

teşekkürler arkadaşlarım..şevval ayağından çıkarmıyor patikleri:)

Şehnaz on 11 Mart 2010 18:06 dedi ki...

hediyelerin çok güzel..iyi günlerde kullan canım...sevgiler.....

Zehra Gürgen on 12 Mart 2010 10:11 dedi ki...

Güle güle kullan canım hediyelerini..çok güzeller :

nuralp on 12 Mart 2010 15:44 dedi ki...

ELİF'ÇİM HEDİYELERİNİZİ GÜLE GÜLE KULLANIN ANA-KIZ... MİNİK KIZINA ÇOK YAKIŞMIŞ PATİKLERİ:)
BENDE BANA GÖNDERDİĞİN HEDİYELER İÇİN BİR KEZDE BURDAN TEŞEKKÜR EDERİM... SEVGİLER... KIZINI ÖPÜYORUM:)

made in funda on 15 Mart 2010 19:57 dedi ki...

hediyelerini güle güle kullan canım...

Pembe Tatlar on 15 Mart 2010 22:15 dedi ki...

Canım hediyelerin gerçekten çok cici:))

Güle kullanın bengüyede çok teşekkür ediyorum

CAHİDE on 16 Mart 2010 00:41 dedi ki...

Elifciğim canım benim,an kız hediyelendiniz demek?Güle güle kullanın,verenlerde sağolsun varolsunlar.
Dünden beri izlemelere gördüğüm tas kebap nerede.Sanırım yayınlayıp geri çektin.o zamanda oraya yapışıp kalıyor işte.geçen günde jibekin somonu öyle oldu.İki gün durdu orda:))

Neyse ben bekliyorum canımsın.Allaha emanet ol...

aysesueda on 18 Mart 2010 15:47 dedi ki...

selamlar hediyeleşmek en sevdiğim sünnetlerdendir canım. hediyelerinizi güle güle kullanın.
sevgiler

rumma on 19 Mart 2010 09:33 dedi ki...

Canım nerelerdesin, özledik..

hayırlı cumalar,sevgiler

TuzBİBER Dergisinin son sayısı için tıklayınız.
 
Bu blog BloggerV.com üyesidir.

KEYF-İ MUTFAK Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template