24 Ekim 2010 Pazar

DİNLENMEYE İHTİYACIM VAR...AMA NERDE?

Manzara-Resimleri58

Sebebini bilemediğim bir mutsuzluk var yüreğimde bugünlerde...neden böyleyim diye düşünüyorum ama nafile bulamıyorum cevabı..gelir geçer dedim..bu sefer bırakmadı yakamı bu can sıkıcı ruh hali..hani bazen insan hıçkıra hıçkıra ağlarda niye ağlıyorum diye sorduğunda bir neden bulamaz ya..tam ortasındayım işte bu garip durumun...inşallah mevsimseldir..çünkü mutsuzluk çok kötü bir hastalık ki benim hiç tarzım değil...şu satırları yazaken bile yüzüm asık..

Belkide dinlenmeye ihtiyacım var gerçekten...Kurban Bayramı iyi bir fırsat bunun için..ama doğru yeri bulmak mesele..hele de enerjim sıfırken..bu yüzden yardımınnzı istiyorum..mutlaka git bak havan değişecek diyebileceğiniz mutasıp mekanlar varsa lütfen yol göstericim olun..şimdiden teşekkürler..

6 değerli yorum:

Unknown on 24 Ekim 2010 23:16 dedi ki...

Canım,zaman zaman hep yaşıyoruz nedensiz mutsuzluklar..Mevsimsel veya burçların etkisiyle midir nedir çözebilmiş değilim ama,bazen garip bişeyler olduğu bir gerçek..
Şurası diyebileceğim bir yer yok ama,resimdeki gibi yeşillik dolu bir mekanda doğa ile başbaşa kalıp,tefekkür etmek çok iyi gelir diye düşünüyorum..
Üç günlük hayat,ve bir dünya..Bize uçsuz bucaksız gibi gelen,fakat,evrende nokta kadar bile yer kaplamayan bir dünya..Ve içerisinde hayat telaşesinde çırpınıp duran,kendi kendimize mutsuzluklar ortaya çıkartan bizler..Çok büyük bir yaratıcımız var,ona yöneldiğimiz zaman,elimizi boş çevirmeyecek kadar cömert..
O'nu düşün..İnsanın çok kariyer sahibi,zirvede bir akrabası,eşi dostu bile olsa insan ondan güç alırya hani,bizim Rabbimiz var en büyük..Daha ne olsun ki,O'na sığın,dua et..O zaman rahatlrsın inşallah..

nuralp on 25 Ekim 2010 13:34 dedi ki...

O kadar iyi anlıyorum ki seni. Bende ara ara yaşıyorum aynı şeyleri. En güzel tatil yörelerinden birinde yaşayan birine yer önermek zor olsa gerek.:) inş en yakın zamanda düzelirsin... Sevgiler...

zühra on 25 Ekim 2010 14:45 dedi ki...

Sonbaharın hüznü yansımıştır mutlaka yüreğinize. Kurban bayramı için Antalya-Adrasan'ı tavsiye edicem. İçiniz ısınsın, mevsim olarak ancak Antalya sıcaktır.

Disalce on 29 Ekim 2010 09:57 dedi ki...

canım geçmiş olsun..aynen dediğin gibi daha geçen gün içimde bir sıkıntı bir kasvet....kesin bişey olacak dedim..ne zaman içim sıkılsa bişey olur..olmadı şükür...ama böyle sıkıntıların temelinde illa bişey oluyor....senin farkedemediğin ,farketsen dahi üzülmeyeceğin bir olay..ama bilinçaltı tutuyor bunları işte....inşallah kısa zamanda geçer..

Cahide on 16 Kasım 2010 11:00 dedi ki...

Seni anlıyorum gülüm.Bu da geçer inşaallah.Sevdiğin işleri yapmak,çok mecbur değilsen sevmediklerinden uzak kalmak,insanı çok rahatlatır.Zorunluluk çekilmez bir sıkıntıdır.
Allah tez zamanda kalbini ferahlatsın canım.
Ailecek bayramınız mübarek olsun...

reyhandan on 16 Aralık 2010 15:15 dedi ki...

RABBİM İÇİNDEKİ SIKINTILARINI ALSIN İNŞ.VE DİLİNDEN DÜŞÜRMEYECEĞİN Bİ DUA:LA HAVLE VELA KUVVETE İLLA BİLLAHİL AZİM ELLERİNE SAĞLIK DİYEREK SON VERİYORUM BANADA BEKLERİM SELAMETLE ARKADAŞIM

TuzBİBER Dergisinin son sayısı için tıklayınız.
 
Bu blog BloggerV.com üyesidir.

KEYF-İ MUTFAK Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template