15 Ocak 2011 Cumartesi

MİFLÖY ÇUBUKLARI

ööö
Etli lahana sarmasını yolcu etmenin zamanı geldi sanırım artık:)söze nasıl başlasam diye düşünür mü insan 10dk...istemediğim kadar uzak kaldım yazmaktan ..ve pas tutmuş dilim ne yazık ki:( Paylaşmak istediğim hatta tartışmak istediğim çok şey var sizinle ama zaman fakiri olmak vahim bir durum..Sürekli blogunu güncelleyebilenlere gerçekten hayranım ki bence bu büyük bir başarı:)Kısaca benden haberler vereyim ucundan köşesinden..iş hayatı ve ev hayatı arasında yalan dünyadaki günlerini doldurmaya devam ediyor bu aciz kul..Şevvalin geniz eti ameliyatından sonra ortaya çıkan sinüziti ile uğraştık uzunca bir dönem..doktorlardan çıkamadık velhasıl..iyiyiz şimdi şükür..İş hayatında 1 yılı doldurduk öyle böyle..zamanla sıkıntılar giderildi çok şükür..tepki olmadan etki olmaz mantığıyla yanlış giden şeyleri düzeltmeye çalıştım azimle..sanırım Allahın izniyle düzeldi de:)yani herşey tıkırında seyrediyor bu günlerde...

Acil tatlı isteğinin bastırdığı bir anda aklıma geldi bu tarif..pratik ve lezzetli çubuklar gerçekten bunlar..misafirlere sunduğunuzun menüde ya da acil tatlı kirizlerinde(bu sürekli bir durumdur maalesef çoğu bayan için)yapılabilir bu çubuklar..
Malzemeler:
  • Miflöy yaprakları(5 adet)
  • ½ s.b şeker
  • hindiztan cevizi
Hazırlanışı:
  1. miflöy yapraklarını eşit aralıklarla şerit şeklinde kesin.
  2. bir tabağa şeker ve hindistan cevizini karıştırın.
  3. kestiğiniz şeriti bu karışıma önlü arkalı batırıp yağladığınız tepsiye dizin.
  4. çubukları istediğiniz şekilde şekillendirebilirsiniz.
  5. 180 derecede kızarana kadar pişirin.

mfl

                                                                             

11 değerli yorum:

Swotpisces on 16 Ocak 2011 00:15 dedi ki...

bayağı bir uzak kalmışsınız hakikaten, geçmiş olsun, ellerinize sağlık, pek şeker olmuşlar. :)

Pembe Tatlar on 16 Ocak 2011 15:31 dedi ki...

Elifciğim elelrine sağlık canım ....

Ferkay on 16 Ocak 2011 19:16 dedi ki...

Amaan çok güzel hemde pratik sevdim ben bunu
Ellerinize sağlık canım.
Sevgiler..

lavantalimon on 16 Ocak 2011 19:33 dedi ki...

Ben de bunları tuz yapıyorum haşhaş tohumuna buluyorum güzel ikramlıklar ellerien sağlık:))

kalpkurabiye on 18 Ocak 2011 00:09 dedi ki...

Elifciğim özlemiştik seni çok çok..
yorumunu görünce hiç durmadan beklemeden geldim..
herşeyin yolunda olmasına sevindim dilerim iyisindir canım..
milföy çubukların dönüşüne yakışmış..

narcicegirengi on 18 Ocak 2011 03:35 dedi ki...

Harika olmuslar. Fikir olarak da cok hos, hindistan cevizi ilavesine ise ayrica bayildim:)
Ellerinize saglik. Sevgilerimle:)

sarımutfak-hande on 27 Ocak 2011 12:48 dedi ki...

pratik ve güzeller
ellerine sağlık canım

made in funda on 10 Şubat 2011 20:56 dedi ki...

faza da uzak kalmamak lazım.pratik tarifin iin ok teşekkürler.leziz ok leziz olmuş.sevgiler....

ANNEMİNELİ on 5 Haziran 2011 01:17 dedi ki...

Ellerinize sağlık,çok güzel görünüyor.sevgilerrrr...

Betül Özbir on 12 Haziran 2011 03:16 dedi ki...

miflöyle ilgili hiç duymadığım bir tarif süper gözüküyor canım ellerine sağlık

rumma on 31 Temmuz 2011 20:17 dedi ki...

Hayırlı ramazanlar canım...

TuzBİBER Dergisinin son sayısı için tıklayınız.
 
Bu blog BloggerV.com üyesidir.

KEYF-İ MUTFAK Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template