7 Ağustos 2011 Pazar

SAHURLUK LEZZETLER..BAZLAMADAN PİZZA.

sahurluk
Ayların en güzeli en değerlisi geldi şükür yine..mevsimin en sıcak ayına denk gelse de,oruç kalınan zaman hayli uzun olsa da karşılığında Yaradanın rızası olduğu düşünülünce ve buna gönülden inanılınca hiç bir şey zor gelmiyor insana..
İftarda ne yapayım,sahurda ne yesem tok tutar telaşı hepimizde malum..kahvaltı şeklinde hazırladığım sahur sofraları daha çok hoşuma gidiyor benim..malum kahvaltıyı sevenlerdenim..sabahları 1-2 dk daha fazla uyumanın hesabını yaptığım için maalesef kahvaltı kısmını   gevreklerle geçiriyorum çoğu zaman..bunun için sahur uykumu bölsese de ramazanın en sevdiğim kısımlarından:)pratik şekilde hazırladğım bazlama pizzalarım  hem tok tuttu bizi hem de yormadı beni:)tost yaparım diye aldığım bazlamaları bir arkadaşımın önerisiyle bu şekilde hazırladım..
Bazlamaları ortadan ikiye böldüm,iki eşit parçaya ayırdığım her bir bazlamanın üzerini yağladım,bol rendelenmiş kaşar peyniri,bir iki dilim sucuk,domates dilimleri,biber...Önceden ısınmış 200 derece fırında kaşarlar eriyinceye kadar pişirdim..hımm..yanında güzel bir çay..
Biz sevdik velhasıl..Önermesi benden,denemesi sizden..Allah oruçlarını ve dualarınızı kabul etsin inşallah..Afiyet olsun dostlar:)

3 değerli yorum:

bırtutamkekik on 7 Ağustos 2011 17:55 dedi ki...

mmm:) nefis görünüyor.. bir o kadarda pratik...
ellerinize sağlık...
muhabbet ve dua ile..

Unknown on 8 Ağustos 2011 15:03 dedi ki...

hem doyurucu hem tok tutucu olmuş.ellerine saglık.

tub@ on 10 Ağustos 2011 15:19 dedi ki...

balıktan sonra pizzalar da pişti oldu gördün mü elif :)

ellerine sağlık denemek gerek..

hayırlı ramazanlar...

TuzBİBER Dergisinin son sayısı için tıklayınız.
 
Bu blog BloggerV.com üyesidir.

KEYF-İ MUTFAK Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template