17 Aralık 2012 Pazartesi

YILDIZ KURABİYE

kurabiye

Kalan iznimi seneyi devirmeden kullanayım, kronikleşen hastalığımı atlatayım tabi ki asıl maksadım olan  keyif süreyim diye geçtiğimiz hafta izne ayrıldım.kadınların izinleri nasıl geçer söylememe gerek yok sanırım :)bir sürü planlar yapar,ama hepsini gerçekleştirmenin imkansızlığıyla söylenmekten yoruluruz.
değerli arkadaşlarımla buluşup,keyifli sohbetlere imza attık..bu da yorgunluğuma ilaç oldu emin olun..ilk yapmayı planladığım  tarif ekleme işi anca bu güne kaldı .fındık kurdum Şevvalimin kreşteki yerli malı haftası için hazırladığım kurabiyelerin malzemesi aslında daha önce paylaştığım fındıklı kurabiye ile aynı.sadece şekil kısmı farklı.yıldızlar sınıfında olan kızıma yıldız kurabiyeler yakışır dedim.Şevvalciğin minik kalıbıyla verdik şeklimizi.itiraf ediyorum bu kurabiyeleri ilk olarak kermese vermek niyetiyle yapmış sonra kermese gittiğimiz arkadaşlarla kendimiz yemeye karar vermiştik.çok fenayız dimi:)tarifi tekrar vermiyorum.fındıklı kurabiyenin fındığa bulanmamış ve daha ince şekil verilmiş hali yani:)
Herkese güzel bir hafta diliyorum.

8 değerli yorum:

Canan Demirbağ on 17 Aralık 2012 23:11 dedi ki...

Kahve ile birlikte harika olur,ellerinize sağlık.

ARZU - ENGÜZELTATLAR on 18 Aralık 2012 09:59 dedi ki...

Geçmiş olsun. Ellerinize sağlık...

rumma on 19 Aralık 2012 18:15 dedi ki...

Canım bu bardakları çok beğeniyorum . fincanlarda annemin takımının aynısı..:)

Kurabiyelere bayıldım epeydir yapmıyorum..

ellerin dert görmesin sevgiler

BAL ANNE on 27 Aralık 2012 00:03 dedi ki...

slm....
ellerine sağlık....kahvenin yanında alayım kurabiyeyi....
sevgiler.....

Unknown on 30 Aralık 2012 20:11 dedi ki...

evet evet çok kötüyüzz:)) hihihi

canımcım kurabiyelerden misli misli yemiş biri olarak tekrardann ellerine sağlıkk:)

bu arada yepisyeni sayfama mutlaka bekliyorum..şuana kadar da şu blog konusundaki sabrın ve eöeğinden dolayı ayrıca teşekkür ediyorum..sonunda yeni sayfa açtım:/
bakalım nasıl olacak..hadi öptüm dukancı;) hihiho

sarımutfak-hande on 31 Aralık 2012 13:51 dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK CANIM
HER ŞEYİN GÖNLÜNCE OLDUĞU MUTLU SAĞLIKLI BİR YIL SENİNLE OLSUN

♕Süslü Püslü ♕ on 18 Ocak 2013 22:34 dedi ki...

merhaba bloğunuz çok güzel izleyicinizim bende sizi bloğuma beklerim sevgiler:)

http://suslupuslublog.blogspot.com/

Kiremithanem on 2 Mayıs 2013 00:54 dedi ki...

Gorsel cok sahane ozellikle de isik harika..

TuzBİBER Dergisinin son sayısı için tıklayınız.
 
Bu blog BloggerV.com üyesidir.

KEYF-İ MUTFAK Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template