2 Haziran 2009 Salı

PRATİK BROWNİ


İşte size çook pratik bir pasta..hani önceden haber vermemiş misafiriniz gelmeden 1-2 saat önce ararda bu akşam çayı sizde içiyoruz derse bu pastayı yapar evin dağınıklığınıda dert etmezsiniz(hoş benim evim hep topludur da!!:))aslında hazır gıdalara karşıyım..ama napalım bazen çok işe yarıyor.deepfrizimde bulunan hazır çikolatalı keki dilimledikten sonra 3 bardağı çok az geçen sütle hazırladığım çikolatalı muhallebiyi pişirdim.borcamın dibini ilk önce muhallebiyle kapladm .sonra kekleri dizdim.üstünede sıcağı sıcağına muhallebiyi döktüm.2 saat kadar buzdolabında beklettim.üstüne de damla çikolata ve hindistan cevizi serptim.bildiğiniz browni oldu.valla şevval 3 dilim yedi..orjinal bir tarif değil ama çok lezziz oluyor..üstüne kremşanti de hoş olur bence..tarifi istediğiniz gibi zenginleştirebilirsiniz..deneyin siz de beğeneceksiniz..afiyet olsun..

2 değerli yorum:

ayşe dedi ki...

elif hanım geç de olsa yazıyorum yorumumu.krepli tavuk çok güzel oldu.tekrar teşekkürler tarif için.pratik pastayıda görünce tatlı yeme isteğim harekete geçti hemen.allahtan evde hazır kek vardı.gerçekten browni gibi oldu.adı bence pratik browni olsa daha doğru olurdu.teşekkürler bu tarif için de:)

élif(keyf-i mutfak) on 6 Haziran 2009 18:18 dedi ki...

afiyet olsun ayşe hanım..tarifin adını değiştirmeye kara verdim:))

TuzBİBER Dergisinin son sayısı için tıklayınız.
 
Bu blog BloggerV.com üyesidir.

KEYF-İ MUTFAK Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template