10 Ocak 2010 Pazar

BALKABAĞI PASTASI VE GÜZEL BİR HABER

pasta
Uzun bir aradan sonra harika bir pasta ve benim için çok güzel bir haberle geri döndüm:)daha öncesinde ucundan,köşesinden bahsettiğim, hayatımda belki de dönüm noktası olacak isteğim  gerçekleşti..yüksek lisansımı ev hanımlığında tamamladıktan sonra iş hayatına adım atmaya hak kazandım:)geç bile kaldım ama Şevvalimin büyümesini bekledim..(tabi bu süreç içerisinde teklif teklif üzerindeydi ama...:=)herşeyin bir zamanı var derler ya aynen öyle...şükür ki bu zaman bende tıkır tıkır işledi ve tam vaktinde benim için iş kapısı açıldı..(tabi ki doğrusunu Allah bilir)yani bu sene benim için bıraktığım seneden çok daha yoğun olacak inşallah..bir taraftan iş bir taraftan kurs derken günler nasıl geçecek anlamayacağım..ama istediğim de buydu:)yeni sıfatım Türkiyenin sayılı kurumlarından birinde uzman yardımcısı:)inşallah uzman olduğumun haberini de burdan paylaşmak nasip olur bana:)
  bu güzel haberi güzel bir pastayla kutlamak şarttı tabiki..sevgili rumma arkadaşımın ne zamandır aklımda olan tarifini denedim nihayet..sonuçtan çok memnun kaldım..denemenizi kesinlikle öneririm..rummacım sevgilerimi yolluyorum sana en içteninden..
BALKABAĞI PASTASI
Malzemeler:
  • 1kg balkabağı
  • 1 s.b şeker
  • 1,5 paket ülker petibör bisküvi
  • 2 y.k tereyağ
  • 1/2s.b çekilmiş ceviziçi
  • 1 pk kremşanti
  • 1 s.b soğuk süt
hazırlanışı:
  1. dilimlediğiniz kabakları 1 s.b şekerle pişirin.
  2. pişen kabakları rondodan geçirdiğiniz bisküvilerle karıştırın.
  3. çekilmiş cevizi ve 2 y.k tereyağıda ilave edip iyice karıştırdıktan sonra ister kelepçeli kalıba ya da servis yapacağınız tabağa karışımı bastırarak yerleştirin.
  4. hazırladığınız kremşantiden süslemek için bir miktar ayırdıktan sonra karışımın üzerine şantiyi yayın.
  5. dilerseniz ayırdığınız şantinin içine bir miktar pişen kabaklardan ilave edip(renk değişimi olması için)süslemeleri yapın.(benim kabağım az geldiği için fazla bir renk farkı olmadı)
**servisin ilk diliminde biraz zorlanıyorsunuz ama sonrası kolay oluyor.

27 değerli yorum:

gümüşlerin hobi dünyası on 10 Ocak 2010 21:15 dedi ki...

senin adına çok sevindim,hayırlı olsun
pastada çok güzel.hayırlı günler

PAPATYA PRENSES on 10 Ocak 2010 21:24 dedi ki...

Canım bu çok güzel bir haber! Rabbim yardımcın olsun bu yeni yoğun hayatında inşallah.


Pasta da enfes görünüyor, ellerine emeklerine sağlık..

Pembe Tatlar on 10 Ocak 2010 21:51 dedi ki...

Canım senin adına çok sevindim hayırlı olsun:)))

Ellerine sağlık pasta muhteşem gözüküyor

nohut oda on 10 Ocak 2010 22:09 dedi ki...

hayırlı olsun senın adına cok sevındım...
hersey gonlunce olur umarım...

FİLİZ'CE on 10 Ocak 2010 22:12 dedi ki...

HAYIRLI OLSUN CNM.SENİN ADINA SEVİNDİM.İNŞALLAH BANADA NASİP EDER ALLAHIM..PASTAN DA NEFİS GÖZÜKÜYOR,ELLERİNE SAĞLIK..SEVGİLER..

rumma on 10 Ocak 2010 22:36 dedi ki...

Canım tadını bildiğim için şöyle hoooop diye dalmak geldi içimden fotoğrafa..:)

Ellerin dert görmesin, iyi haftalar

canım...

Not:

Mutlu habere senin adına sevindim ama seni göremiycez sanırım bu yoğunlukta..:(

Hayırlı olsun arkadaşım herşey gönlünce olsun dilediğin gibi..

élif(keyf-i mutfak) on 10 Ocak 2010 23:06 dedi ki...

rummacım kariyer de yaparım tarifte yazarım:)ilk başlarda mutlaka alışma evresi olacak ama sonrasında toparlarım inşallah:))

elif on 10 Ocak 2010 23:20 dedi ki...

canım öncelikle güzel haber için çok mutlu oldum:)pasta nefis görünüyor,denenicekler arasında yerini aldı bile:)ayrıca salatamı deneme cok sevindim,begenmene ise daha cok sevindim:)iş hayatında da mutfak hayatındaki kadar basarılı olursun insallah canım adaşım:)sevgiler..

Unknown on 11 Ocak 2010 00:16 dedi ki...

Canım hayırlı olsun herşey gönlünce olur inşallah.Pasta muhteşem ellerine
sağlık mutlu haftalar öpüyorum...

Adsız dedi ki...

Canım hayırlı olsun darısı başıma:)

Butikpartim on 11 Ocak 2010 08:18 dedi ki...

Yeni işiniz hayırlı olsunn:) Balkabağı pastası harika görünüyor..

Şehnaz on 11 Ocak 2010 09:17 dedi ki...

CANIM PASTA MUHTEŞEM GÖRÜNÜYOR.....ELLERİNE SAĞLIK....

SeViL ( sevdalitatlar ) on 11 Ocak 2010 09:44 dedi ki...

Tarif şahane haber ondan da şahane..
İş hayatında başarılar her daım senınle olsun...
Umarım her şey istediğin şekıl de yol alır..
Sevgilerle...

Hatice on 11 Ocak 2010 10:37 dedi ki...

hayırlı olsun Elif, bu yoğunlukta Allah kolaylık versin sana...
pasta nefis olmuş, ellerine sağlık...
ben de benzerini üzerine muhallebiyle kuplarda yapmıştım, bizimkilere balkabağını ancak bu şekilde yedirebilmiştim:)
sevgiler...

kalpkurabiye on 11 Ocak 2010 11:14 dedi ki...

tatlım senin adına çok sevindim hakkında hayırlısı olmasını diliyorum bitanem pasta nefiss ellerine sağlıkk

Zehra Gürgen on 11 Ocak 2010 12:01 dedi ki...

Elif çok sevindim senin için. Dilerim kısa sürede yükselirsin.
Pastaya söyleyecek söz yok zaten. balkabağı pürem duruyorken deneyeceğim tarifi.
ellerine sağlık canım.sevgiler..

birdilimmutluluk/elif dedi ki...

merhabalar sitenizi takip ediyorum çok güzel ellerinize sağlık.ben de antalyada oturan bir blogcuyum banada beklerim.www.birdilimmutluluk.blogcu.com

Behiye Sönmez on 11 Ocak 2010 13:00 dedi ki...

Senin adına çok sevindim hayırlı olsun yoğun günler seni bekliyor desene:)

Unknown on 11 Ocak 2010 14:35 dedi ki...

Senin adına çok sevindim. Herşeyin hayırlısı olsun.

nil dedi ki...

elifcim ne güzel bir haber bu.yerinde olmak isterdim.evde dön dolaş aynı:(kolaylıklar diliyorum yeni hayatında canımcım:)))

nil dedi ki...

ay pastaya yorum yapmayı unuttum.her zamanki gibi harika.o minik kalpçik bana gelsin:)

sarmaşık on 11 Ocak 2010 22:17 dedi ki...

Allah razı olsun çok mutlu ettiniz beni :) hisler karşılıklı inşallah, rıza paydasında buluşunca niyetler, ben de sizi Allah için seviyorum Elif hanım, ve işinizle ve yaşamınızla ilgili Allah'tan hayırlısını diliyorum inşallah herşey gönlünüse göre olur..

Pastaya gelince, Rumma'nın tarifleri hep güzel olur maşallah siz de pek güzel yapmışsınız elinize sağlık,
bizim de balkonda köyden gelen kocaman bir balkabağı var, bir akşam oturup kesmemiz lazım, sonra ben de bu tarifi denemek isterim, tabi ben yaparsam Afia bisküvilerimi ve süt kremasını kullanacağım :)

sevgilerle..

Işıl on 11 Ocak 2010 22:36 dedi ki...

sagol canım kızım adına tesekkurler.her zaman beklerım

NEŞELİ MUTFAK on 11 Ocak 2010 23:02 dedi ki...

SENİN ADINA ÇOK SEVİNDİM YENİ İŞİN HAYIRLI OLSUN UZMAN HABERLEİRNİDE DUYARIZ İNŞALLAH...

PASTADA ÇOK GÜZEL ELLERİNE SAĞLIK
SEVGİLER

paşakızı mutfakta on 12 Ocak 2010 01:53 dedi ki...

Canım merhaba .Blogumda senin için birşey var:)Sevgiler..

papatyaninguncesi on 15 Ocak 2010 18:18 dedi ki...

Yeni işiniz hayırlı olsun çok sevindim adınıza.ayrıca bu güzel pasta tarifi not edildi mutlaka denenicek.balkabağına bayılırım

Hayattan Azıcık on 4 Şubat 2010 16:56 dedi ki...

Harika görünüyor balkabağı sever olarak bayılırım kesin.

TuzBİBER Dergisinin son sayısı için tıklayınız.
 
Bu blog BloggerV.com üyesidir.

KEYF-İ MUTFAK Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template