5 Ocak 2010 Salı

YARIŞMAYI KAÇIRMAYIN

EE
herkese merhaba..bir süre önce blogumda tanıtımı olan "Türkiye Keyvene'si arıyor yarışması"nı hatırlatmak istiyorum size..tanıtım çalışmalarını durdurdular ama başvuru için henüz geç kalmış değilsiniz.10 ocak son gün..eğer yöresel bir yemeğiniz varsa hiç durmayın ve siz de yarışın..ben Doğu Anadoluya özgü ama bize eşimin Azeri dedesinden yadigar kalan  parmakhangeli ile katıldım bile..bir başarı elde edersem buna en çok kayınvalidem sevinecek eminim..yemeğin tarifini bloga eklediğimi söyleyince öyle sevinmişti ki..şaşırmıştım..bu yemek onun için apayrı..rahmetli babası hangeli yediğinde "işte şimdi gözüme ışık indi"dermiş..Azerbeycandan Türkiyeye kominist Rusya baskısından dolayı göç etmek zorunda kalmış..ve bununla birlikte nice çilekeş hikayelere sahip olmuş..her yapışımda rahmetle anarım kendisini..ve kesinlikle öneririm..muhteşem bir lezzet..hele son yaptığım yıldızlı peki aldı:)(bundan önceki yaptığım hangelde malzemeden kısmıştımda(;..tarifi merak ediyorsanız ne diyorlar bugünlerde:) TIK TIK..

31 değerli yorum:

GÜLSÜM on 5 Ocak 2010 11:15 dedi ki...

KENARLARINDAKİ YUMURTA MI ANLAYAMADIM AMA ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR....

élif(keyf-i mutfak) on 5 Ocak 2010 11:22 dedi ki...

GÜLSÜMCÜM HAMUR ONLAR:)YUMURTAYA MI BENZETTİN..İLAHİ SANA:)AÇTIĞIM HAMUR PARÇALARI CANIM..

Pembe Tatlar on 5 Ocak 2010 12:17 dedi ki...

Elifciğim canım hingeli duydum ama bu çok değişikmiş harika gözüküyor...

Bol şans diliyıorum canım:)))

ARZU - ENGÜZELTATLAR on 5 Ocak 2010 12:18 dedi ki...

Bende katılıcam ama forma resim eklenmiyor değilmi?

Yemek süper...

sarmaşık on 5 Ocak 2010 12:43 dedi ki...

10 ocağa uzatılmış ama sınavlarım devam ediyor maalesef..
zamanım olsa karadenizin meşhur yemeği hapşikol ve mısır ekmeğiyle katılmak isterdim..
artık inşallah siz başarılı olursunuz, yemek leziz görünüyor:)

Sevil Şahin on 5 Ocak 2010 14:42 dedi ki...

sana başarılar canım
sevgiler

elif on 5 Ocak 2010 17:56 dedi ki...

canım adaşım yemeğin harika görünüyor.yarışmada başarılar diliyorum canım.sevgiler..

SeViL ( sevdalitatlar ) on 5 Ocak 2010 18:02 dedi ki...

Elif im !
Blogumda bildirimin var uğrarsan sevinirim.

Stil Direktoru on 5 Ocak 2010 18:41 dedi ki...

Ellerine sağlık nice senelere canım

http://www.lezzetibol.com on 5 Ocak 2010 19:32 dedi ki...

Canım bol şanslar. Çünkü yemeğin harika sadeece şansa ihtiyacın var.

Ellerine sağlık canım

sevgiler

sevgi on 5 Ocak 2010 20:08 dedi ki...

Enfes görünüyor canım. Ellerine sağlık. Diğer yarışmacıları bilmem, ama sen bu yemekle juriyi baya bir zorlucakmışsın gibi. Ellerine sağlık.

tasarım mekani on 5 Ocak 2010 20:12 dedi ki...

tam bir ziyafet lezzeti... Ins. kazanirsin bu yuzden sana kolayliklar diliyorum. Mimini de okudum, seni daha iyi tanimak benim icin ayri bir hosluk oldu... Sevgiler medinem

PAPATYA PRENSES on 5 Ocak 2010 23:14 dedi ki...

Pek de enfes görünüyor. Umarım derece alırsın canım:)

Bir Dilim Düş on 6 Ocak 2010 10:28 dedi ki...

Hem çok leziz hem de çok enteresan bir yemek olmuş. Ellerinize sağlık.

Sevgiler,
Evren

CAHİDE on 6 Ocak 2010 12:21 dedi ki...

Ankara'daki komşum hangeli biraz daha değişik olarak yapardı.Enfes bir tadı oluyor ellerin dert görmesin canımsın.Benimde bir tarifim var katılsam mı acaba?

paşakızı mutfakta on 6 Ocak 2010 12:41 dedi ki...

Canım elleRine sağlık..Harika görünüyor.Başarılar diliyorum:9Sevgiler.

nil dedi ki...

bu neee elifcim ya.yarışmayı bilmem amma benden al ödülünü.ağzım sulandı resmen.bol sarımsaklı falan.tahmin edebiliyorum lezzetini azcık.uzun zamandır uğrayamadım sana sağlık sorunlarım vardı.şimdi bomba gibiyim şükür.başarılar canım sana.

élif(keyf-i mutfak) on 6 Ocak 2010 13:00 dedi ki...

"cahidecim" asıl sen katıl bu yarışmaya.yörsel yemeklerin alası vardır sende..hangelin o kadar çok çeşiti var ki..ama benim ki emin ol en zahmetlisi:) verdiğim emeğe değiyor hiç gocunmuyorum bu yüzden:)
"nilcim" geçmiş olsun tatlım..dikkat et bu havalara...tadı tahmin ettiğin gibi..o kadar sarımsak var ama hiç rahatsız etmiyor..elimde olsa ikram etsem sana..
tüm başarı dileklerinde bulunan arkadaşlara teşekkür ediyorum..
"arzucum"cevabı sayfana bıraktım ama burda da yazayım.resim ekleyebiliyoruz.menü çubuğunda ekle bölümünden dosya ekleden ekleniyor.resimsiz olmaz tabiki:)

fatma on 6 Ocak 2010 15:21 dedi ki...

canım ellerine saglık çok degişik bir yemek yarışmada başarılar dilerim

Urfa Tutkunu on 7 Ocak 2010 16:36 dedi ki...

Yemek enfes görünüyor. Hatırası da ayrıca güzel. Bu arada sayfamda sizin için bir ödül var. Ziyaret edip alırsanız memnun olurum. Sevgiler. (urfatutkunu.blogcu.com)

Gera@SweetsFoodsBlog on 7 Ocak 2010 22:52 dedi ki...

Thanks so much for visiting my blog. Hope you'll have a tasty and wonderful 2010.

Cheers,

Gera

elif on 8 Ocak 2010 00:24 dedi ki...

canım adaşım blogumda senin için bir adet "sunshine award" gün ışığı ödülü bekliyor:) sevgiler..

rumma on 8 Ocak 2010 10:12 dedi ki...

Hayırlı cumalar canım ..

sevgiler

Unknown on 8 Ocak 2010 13:23 dedi ki...

Canım sana bir ödülüm var.

Esra on 8 Ocak 2010 23:05 dedi ki...

Nefis gözüküyor,ellerine sağlık.

sevgi on 9 Ocak 2010 09:52 dedi ki...

Sayfamda senin için bırakılmış bir çiçek var alırsan sevinirim. Sevgiler..

Adsız dedi ki...

Seni bir ödül bekliyor sayfamda :)

Behiye Sönmez on 9 Ocak 2010 17:10 dedi ki...

başarılar diliyorum canım benim şansın bol olsun:)

Butikpartim on 11 Ocak 2010 08:21 dedi ki...

Başarılar diliyorum,tarif çok lezzetli görünüyor.Umarım derece alırsın..

İnci Yemek on 12 Ocak 2010 21:02 dedi ki...

Canım öncelikle sana yarışmada başarılar dilerim:)sayfanda yarışmayı duyurunca ben de müracat ettim,sandım ki sadece net üzerinden tarif göndereceğiz:)
yarışmadan finale kaldığımın haberi geldi,sanıyorum ki sen antalyadasın bu nasıl oluyor bilgin varmı?sevgiler..

İnci Yemek on 12 Ocak 2010 22:40 dedi ki...

canım gelen form da nereden öğrendiniz kısmına senin web sayfanı vermiştim:)ben çok panik bir kişiyim:)diye tel belirttim
fakat ısrarla ilk ona girdiğimi
söyledi bakalım ne olacak:)çok büyük bir organizasyonmuş:)bilmiyordum.sevgiler canım..

TuzBİBER Dergisinin son sayısı için tıklayınız.
 
Bu blog BloggerV.com üyesidir.

KEYF-İ MUTFAK Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template