21 Ocak 2010 Perşembe

CEVİZLİ BULGUR PİLAVI

PİLAV
Hayatımın başka bir yöne doğru seyr aldığı bugünlerde bloguma tarif ekleyemedim yoğunluktan..beklediğimden önce iş başı yapınca planlar alt üst oldu haliyle..olsun ne kadar erken o kadar iyi belkide..alışma evresi ne için olursa olsun zor olmuştur..benim için de öyle..yeni düzeni oturtturmak zaman alacak...gerçi haftanın başına nispeten bile farketti ama sabır diyorum..şükür yerim çok iyi:)seviyeli bir ortamda rahat bir işte çalışmak büyük bir nimet olsa gerek:)uzun bir zaman orjinal bir tarif beklemezsiniz benden dimi..işyerinde yediğimiz yemeklerimi çeksem ne..özellikle çorbalar harika oluyor..tariflerini de alırım:)en son denediğim değişik yemek sevgili Cahideciğimin cevizli bulgur pilavıydı..kavrulmuş ceviz gerçekten çok hoş bir tat katıyor..havuçta çok yakışıyor..deneminizi öneriyorum ve izninizle kaçıyorum..ziyaretlerinize en müsait zamanımda gelicem inşallah..
malzemeler:
  • 1,5s.b pilavlık bulgur
  • 1 adet soğan
  • 4y.k tereyağ
  • 1s.b irice çekilmiş ceviz
  • 2 adet havuç
  • maydanoz(evde kalmadığı için ben kullanamadım)
hazırlanışı:
  1. yemeklik doğradığınız soğanları kavurduktan sonra bulguru ilave edin.
  2. tuzunu da ilave edip,3s.b sıcak suyla pişirmeye bırakın.
  3. diğer tarafta cevizi kavurun.havuçları julyen(ince,uzun) şekilde kesip pişirin.
  4. pişen pilava kavrulmuş cevizi ve pişen havuçları ilave edin.
 pilavımız servise hazırdır.
***ben bu güzelim pilavı tavada külbastı ve cips tadında patates kızartmasıyla servis ettim.pek bir güzel oldu.tavsiye ederim..

23 değerli yorum:

paşakızı mutfakta on 22 Ocak 2010 00:21 dedi ki...

Canım merhaba..Ellerine sağlık..Güzel görünüyor.Sevgiler.

CAHİDE on 22 Ocak 2010 00:41 dedi ki...

Canım özlettin kendini,yerin rahatsa bizde mutlu oluruz inan.Allah daha iyi etsin inşaallah.Bulgur pilavı çok nefis görünüyor.tadını iyi bilirim:))
Ellerine sağlık canım,şimdiden hayırlı cumalar dilerim...

Unknown on 22 Ocak 2010 01:36 dedi ki...

selam elifciğim yeni işin hayırlı olsun canım bulgur pilavı tarifi farklı geldi bende denerim en kısa zamanda teşekkürler paylaşımın için sevgiler

PAPATYA PRENSES on 22 Ocak 2010 01:41 dedi ki...

Ellerine sağlık canım,
kolaylıklar diliyorum..

elif on 22 Ocak 2010 01:56 dedi ki...

pilav nefis görünüyor canım.eline sağlık.alışma evresi her zaman zor olmuştur benim içinde.ama alıştıktan sonra herşey çok daha güzel oluyor.sevgiler canım adaşım:)

SeViL ( sevdalitatlar ) on 22 Ocak 2010 09:19 dedi ki...

İyi fikir acıkcası pilava ceviz katmak ayrı bır lezzet vermişdir ellerınıze sağlık pilav da pilav olmuş hanı..
Sevgilerle ...

Urfa Tutkunu on 22 Ocak 2010 09:39 dedi ki...

Böyle renkli şeyler çok hoşuma gidiyor :) Elinize sağlık. İşyerinde huzur varsa gerisi olur gider bence. Ama huzur yoksa işkenceye dönüyor. Dilerim huzurunuz bol olsun. Hayırlı cumalar. (urfatutkunu.blogcu.com)

rumma on 22 Ocak 2010 10:38 dedi ki...

Bu harika pilav heryerde karşıma çıkıyor canım denemek vacip oldu..:)

Hayırlı cumalar arkadaşım ellerin dert görmesin..

aleyna on 22 Ocak 2010 11:08 dedi ki...

canımyeni yşamında kolaylıklar dilişyorum.pilav harika .bende severim bulgur pilavını.sevgiler.yeni tariflerini bekliyoruz.

Unknown on 22 Ocak 2010 11:50 dedi ki...

Canım pilavın harika ellerine sağ
lık öpüyorum...

kalpkurabiye on 22 Ocak 2010 12:55 dedi ki...

tatlım çok özledik seni ama çok güzel bir dönüş yaptın iş hayatı zor off keşke evde olsam diyorummmm ama aybaşı gelince herşeyi unutuyorumm kendime kattıklarımda karıma oluyor..aryı açmayalımm öpüyorum tatlımm

İnci Yemek on 22 Ocak 2010 20:00 dedi ki...

canım arkadaşım:)sayfanda yayınladığın keyveni yarışmasını
haberdar ettiğin ve bana hadi git ödülleri toplada gel :))deyip çok güçlü yarışmaya yolladığın için çok çok teşekkür ederim.
yarışmada 4.oldum orada bulunan herkese senin sayfandan bahsettim çok eğlendiğimiz :)güzel bir yarışma oldu gerisini sayfamda anlatacağım.kocaman sevgiler.
görüşmek üzere..

Zehra Gürgen on 22 Ocak 2010 21:28 dedi ki...

canım hayırlı olsun yeni işin..darısı benim başıma !!

sen ne eklersen ekle ben okurum :)

MUTFAKISTAN on 22 Ocak 2010 22:46 dedi ki...

Cok degisik cevizli bulgur pilavi
Daha once tadmadim tarifi aldim
Ellerine saglik harika gorunuyor
Sevgiler

Adsız dedi ki...

Elif'cigim,pilavi bende ilk firsatta deneyecegim ins.Senin pilavda nefis görünüyor ellerine saglik cnm.Calisma hayatinda basarilar diliyorum,rahat olmana sevindim.Fazla özletme kendini lütfen:)

Selamlarimla,Serap.

Unknown on 24 Ocak 2010 23:14 dedi ki...

selam:)
sevgili elif seni mimledim bloğuma uğrarmısın lütfen canım bekliyorum sevgiler

Miskokulu Lezzetler on 25 Ocak 2010 00:02 dedi ki...

Bulgur pilavı çok da besleyicidir. Üstelik cevizde girmiş harika olmuş.Elinize sağlık.Sevgiler.Mine

http://www.lezzetibol.com on 25 Ocak 2010 13:29 dedi ki...

Hiç denememiştim cevizli. Mutlaka deneyecğim canım
Ellerine sağlık canım
sevgiler

made in funda on 25 Ocak 2010 15:21 dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK.SÜPER BİR PİLAV OLMUŞ..

rumma on 29 Ocak 2010 13:28 dedi ki...

Canım hayırlı cumalar..

Haftasonu bekliyorum bak ziyarete ..:)

sevgiler

Urfa Tutkunu on 2 Şubat 2010 16:07 dedi ki...

Uzun zamandır yeni tarif gelmedi, işler yoğun gidiyor herhalde :)
Artık benim de bir blogspot adresim var. Yeni adresimden merhaba.

Unknown on 5 Şubat 2010 01:34 dedi ki...

Öncelikle evladinizla ilgili temennilerinize AMIN diyorum... Sonrasinda ise Fasulyenizde bir kepce, yanina ise biraz bulgur pilavi alip kaciyorum... Mmm ellerinize saglik...

nanekokusu on 13 Şubat 2010 14:59 dedi ki...

ellerine sağlık canım iyi hafta sonları selamlar..

TuzBİBER Dergisinin son sayısı için tıklayınız.
 
Bu blog BloggerV.com üyesidir.

KEYF-İ MUTFAK Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template