19 Mart 2009 Perşembe

HAVUÇ SALATASI

Bu aralar hamur işlerinden mümkün olduğunca uzak durmaya çalışıyorum doğal sınırlarımı bayağı bi aşmamdan ötürü..gerçi kortizonlu ilaçlar beni böyle yaptı ama bi yerde durmam lazım..velhasıl geçen gün tariflerde dolaşırken bu salata tarifine rastladım ve hemen denedim.ortaya yemeğin yanında gayet güzel giden bir salata çıktı.tarif gayet basit..2 havucu rendeleyip biraz zeytinyağında 10dk soteliyosunuz..sarımsaklı yoğurt hazırlayıp (arzuya göre 2 kaşık mayonez de koyabilirsiniz)soğuyan havuçlara döküyosunuz..bu kadar..üstüne dilediğiniz yeşiliği koyabilirsiniz.hrkese afiyet olsun..

5 değerli yorum:

Adsız dedi ki...

s.a.
havuca bayılan biri olarak denenecek tarifler listemde ilk sıraya hemmennnn geçti bile!
Hele de böyle marifetli bir hanım yaparsa bu salata yenmez mi?
Harikasın Elif'cim yine, ellerine sağlık..

élif(keyf-i mutfak) on 20 Mart 2009 19:25 dedi ki...

a.s..sağol canım..eminim sen de seveceksin..şimdiden afiyet gülbahar olsun:)

aşevi on 24 Mart 2009 20:17 dedi ki...

içine sarımsaklı yogurt koyulan her şeyi:) yiyebilirim herhalde. ellerine sağlık,turuncu turuncu nasıl da güzel...

*LAFMACUN* on 28 Mart 2009 13:13 dedi ki...

bundan hemmen yapmalıyım bayadır yemiyorum en son 8-9 yıl önce annemin ellerinden yemiştim sanırım.unutmuşum bu lezzeti.ellerine sağlık elifcim.

élif(keyf-i mutfak) on 1 Nisan 2009 22:54 dedi ki...

betülüm çok olmuş ya..keşke yakın olsak bir çay davetinde yapsam sana..ama annenin yaptığını tutmaz..filiz teyzenin muhteşen lezzetlerinin tariflerini de bekliyorum sabırsızlıkla:)

TuzBİBER Dergisinin son sayısı için tıklayınız.
 
Bu blog BloggerV.com üyesidir.

KEYF-İ MUTFAK Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template