23 Mart 2009 Pazartesi

GÜNÜN ÖZETİ-PİZZA VE KEDİ DİLİ PASTA-


eşim evde olduğu zaman mutlaka tatlı bir şeyler yapma ihtiyacı hissediyorum..pizzanın hikayesini daha önce anlatmıştım:)inanın bir dilimi bile çok doyurucu..kaldı mı derseniz yerinde yeler esiyor..pastamdan aslında bahsetmeyi düşünmüyordum ..çünkü yapar yapmaz şevvalin ısrarlarına dayanamayıp tadınan bakmıştım ve kedi dili bisküvilerin yeterince ıslanmadığını düşünmüştüm.aradan bir gün geçince baktımki süper olmuş..meğersem bigün buzdolabında bekletilmesi gerekiyormuş..süsleme konusunda pek başarılı olamadım şevvalle cebelleşmekten..ama işin aslı dışında değil içinde:)


KEDİ DİLİ BİSKÜVİLİ PASTA
  • 1 paket kedi dili bisküvi
  • 1paket supangle
  • 1 paket kremşanti
  • 4su bardağı süt
  • 2 yemek kaşığı neskafe
  • 2 yemek kaşığı şeker
2,5su bardağı süt ile supangleyi pişirin.yarım su bardğı sütü derin bir kaba alın.2 yemek kaşığı nescafe ve 2 y.k şekeri süte ilave edin..kedi dillerini bu karışıma iyice batırıp pastayı yapacağınız kaba dizin ..üzerine supanglenin yarısın yayın..tekarar bir sıra daha kedi dili büskivi dizin..kalan supangleyi üzerine iyice yayın..soğuduktan sonra1 su bardağı sütle hazırladığınız krem şantiyi pastanız üzerine yayın..ceviz ve damla çikolatalarla süsleme yapın..pastamızı bir gece buzdolabında beklemeniz çok daha verimli sonuç almanıza sebep olacaktır..afiyet olsun...

3 değerli yorum:

tubanıntarifleri on 25 Mart 2009 17:01 dedi ki...

Maşallah hamarat hanımım benim yine döktürmüşsün ellerine sağlık.
Seninle aldığım kedidili bisküvilerimi hemen devreye sokarak pastanı denemeye başlıyorum :)şimdiden teşekkürler tarif için canım kankim

berna dedi ki...

elifcim
berna ben.
kedi dilini denedim, misafirlerime ikram bile ettim. çok beğenildi. tiremusu tadında bir pasta oldu. harikaydı.ellerine sağlık. cumartesi günü bekliyoruz inşallah . üst kat komşumdayız. kendisi adanalıdır. bir lezzet ustası daha yani:-))) Allah a emanet ol

élif(keyf-i mutfak) on 1 Nisan 2009 22:42 dedi ki...

afiyet olsun canım..beğenmenize çok sevindim..inşallah cumartsi görüşeceğiz..

TuzBİBER Dergisinin son sayısı için tıklayınız.
 
Bu blog BloggerV.com üyesidir.

KEYF-İ MUTFAK Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template