3 Nisan 2009 Cuma

DOSTLARLA MUHABBETTE

Zor bir haftadan sonra böyle bir ziyafeti hak ettiğimi düşünüyorum..hoş hazırlayan benim ama dostlarla olunca yorgunluk uçup gidiyor..bu hafta çok sevdiğim kardeşim kadar yakın tubayı,kalbinin güzelliği yüzüne vuran Haticeyi ve annesini,canım annemi ve sıcak kanlı komşusunu ağırladım..ıspanaklı keki ilk defa denedim korkarak..aslında önceden yemiştim ve çok beğenmiştim..ama ilk defa hem de misafirlere deneyince tereddütde kaldım.ama herkes çok beğendi..tarifler alındı..eşim ilk önce ıspanaklı olduğu için uzak durdu..sonra tadına baktı koydu kenara..sonra bir daha istedi bi daha..ve bu hafta sonu ağırlayacağım misafirlere mutlaka bu pastayı yapmamı istedi..pastanın tam görüntüsü yok.süsleyim derken güzelliğini bozduğum için..bir dahaki yapışımda tarifini vereceğim inşallah..onun dışında menüde pizza,mercimek köftesi,sevgili arkadaşım tubanın yaptığı peynirli kek vardı..hepsi de afiyetle yenildi.ee dostlarla kuru ekmek bile tatlı.

0 değerli yorum:

TuzBİBER Dergisinin son sayısı için tıklayınız.
 
Bu blog BloggerV.com üyesidir.

KEYF-İ MUTFAK Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template