23 Nisan 2009 Perşembe

KEYF-İ KAHVALTI


Rabbim ne güzel bir düzen kurmuş biz insanoğluna..baharın gelmesiyle doğa tekrar dirilişe geçti..dolayısıyla bizlerinde içi kıpır kıpır..kışın  rehavetini içimizden atıp güneşin bağrında çiçek kokuları arasında dünyalık saadetleri yaşamaya başladık bile..işte bu güzel kahvaltı da antalyanın meşhur çakırlar beldesinde doğayla iç içe sıcacık mekanlarda yenildi..görüldüğü gibi çok lezizdi..hele o terayağlı ve kaşarlı bazlama yok mu..anlatılası değil yenilesi:)güzel bir anı olarak ve devamı gelsin temennileri içinde kaldı geçmişte...

6 değerli yorum:

*LAFMACUN* on 24 Nisan 2009 09:48 dedi ki...

Allaaaaah görüntüye bak daha kahvaltı yapmamış olan bana yapılır mı bu eliiiiif.harika görünüyoooor:)

tubanıntarifleri on 24 Nisan 2009 17:25 dedi ki...

o bazlamanın ilk dilimi nerdeee çabuk söylee kim yedi kimmmm????????????

élif(keyf-i mutfak) on 24 Nisan 2009 22:38 dedi ki...

betülcüm gerçekten hrikaydı..tubacım bu da soru mu..tabiki önder:))

tubanıntarifleri on 25 Nisan 2009 15:31 dedi ki...

pek inanasım gelmedi amaa neyseeeee :)))
bu arada bulgurlu köftem harika oldu çikolatalı kek hele süperr çok sağol tariflerin için birtanem :D:D

*LAFMACUN* on 26 Nisan 2009 23:24 dedi ki...

sakın o pazlamaları da ben yaptım deme elif şimdi şuraya çatlarım haaaa:))

élif(keyf-i mutfak) on 27 Nisan 2009 21:56 dedi ki...

canım daha o aşamaya gelemedik..çatlama sakın:))bu kahvaltının hiçbirşeyinde katkım yok zaten..ben sadece yiyiciydim..boşuna keyf-i kahvaltı demedim:)tubacımm 2.dilimdeki ısırık benim:)ama ilk dilim önderindi kesinilkle galiba sanırsam:))))

TuzBİBER Dergisinin son sayısı için tıklayınız.
 
Bu blog BloggerV.com üyesidir.

KEYF-İ MUTFAK Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template