26 Nisan 2009 Pazar

TIRTIL KURABİYE

İşte size tam puan almış bir lezzet daha..yanlız baştan söyliyeyim tırtıl kurabiye kalıbınız yoksa bu tarifi erteleyin.kalıp huni şeklinde ucu tırtıklı .1 TLye aldım.yaptıklarımın bir bölümünü yoğun kıvamlı çikolata sosu hazırlayarak(damla çikolataları çok az sütle karıştırıp mikrodalgada eritiyorum) iki kurabiyenin arasına sostan sürüp birleştirdim ve uçlarına da bu sostan sürdüm. pastahanedekileri aratmadılar.çayın yanında çerez gibi gidiyor.ee daha ne diyeyim denemesi size kalmış:)
malzemeler:
125gr.margarin
1ç.b sıvıyağ(ben zeytinyağ kullandım)
2,5 ç.b tozşeker
2yumurta
1pk kabrtma tozu
1pk vanalin
aldğı kadar un
kurabiye hamurunu yumuşak bir kıvamda hazırladıktan sonra kalıba koyup hamuru ittirerek tepsinize kurabiyelerinizi çıkarın.oldukça bereketli bir kurabiye.2 tepsi çıkıyor.ben pikniğe götürdüm ve herkese yetti.160derecede üzeri kızarana kadar pişirin.şimdiden afiyet olsun...

1 değerli yorum:

tubanıntarifleri on 8 Mayıs 2009 23:12 dedi ki...

öff yaa o kadar güzeldi ki en çok ben yedimm.....

ama şuan pişmanım çünkü o minik tırtılları biraz fazla kaçırdım :(

tadı harika ama tartı moralimi bozuyo:)))

şaka bi yana sahiden pastaneden alınmış gibiydi kurabiyen canım ellerin dert görmesin...amin

TuzBİBER Dergisinin son sayısı için tıklayınız.
 
Bu blog BloggerV.com üyesidir.

KEYF-İ MUTFAK Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template