26 Eylül 2009 Cumartesi

ŞEHRİYELİ TAVUK ÇORBASI


5
Tarifimi vermeden önce burdan iki değerli blog arkadaşıma teşekkür etmek istiyorum..malum blog dünyasında çok yeni değilim..ama kendimi geliştirme konusunda oldukça hevesliyim..aslında biraz mükemmelletçiyim:)ilk önce şablonum konusunda bana çok büyük yardımları dokunan" yosunbuka"ya,resimleri daha güzel yükleme konusunda da bu gün sorduğum soruya hiç üşenmeden cevap veren sevgili "papatya prenses"e çok teşekkür ederim..gerçekten benim için çok değerlisiniz..yardımlaşma duygusunun körelmediğini bana tekrar gösterdiniz..ikinizin bloglarından belli zaten başarınız..inşallah daha da başarılı olursunuz:)
gelelim çorba tarifine..sevgili"rumma"nın blogunda gördüğüm bu çorbayı aynen uyguladım..çok da sevildi bizim evde..tavsiye olarak sadece tavukları parçalayıp koyarsanız daha lezzetli olabileceğini söyleyebilirim..tarif burda..herkese afiyet olsun..

18 değerli yorum:

FERZAN on 26 Eylül 2009 23:45 dedi ki...

elifciğim ellerine sağlık ben de çok severim tavuk çorbasını,size afiyet olsun,sevgiler,iyi geceler...

Pembe Tatlar on 27 Eylül 2009 00:09 dedi ki...

işte blog alemini buyüzden çok seviyorum blog kardeşliği...
canım ellerine sağlık çorba nefis gözüküyor çok severim...

Unknown on 27 Eylül 2009 01:00 dedi ki...

ELİFCİM ARAMIZA HOŞGELDİN.NETTE DOST
LUK OLMAZ DİYENLERİN İNADINA BİZLER HARİKA DOSTLUKLAR KURDUK.ÇORBAN HARİKA ELLERİNE SAĞLIK BENDE BEKLERİM ÖPÜYORUM...SORMAK İSTEDİĞİN BİRŞEY VARSA ÇEKİNMEDEN SORABİLİRSİN

PAPATYA PRENSES on 27 Eylül 2009 01:20 dedi ki...

aaaaa:) gece gece hem şaşırdım hem tebessüm ettim:)

çorba enfes görünüyor canım,ellerine sağlık..

not: bir de şu kelime doğrulamayı kaldırsan tam süper olacak:)

élif(keyf-i mutfak) on 27 Eylül 2009 09:37 dedi ki...

"ferzancım" sevgiler..
"pembe tatlar" yaşasın blog kardeşliği:)
"deryacım" çok teşekkür ederim...
"papatya prenses"isteğiniz gerçekleştirilmiştir:)

Bir Dut Masalı - nUnU on 27 Eylül 2009 10:32 dedi ki...

sayfan çok şeker olmuşş.
arkadaşlar çok kıymetli gerçekten..
tıpkı nefis çorban gibi.
sevgiler iyi haftalar..

tub@ on 27 Eylül 2009 12:01 dedi ki...

Çorban nefis görünüyor ellerine sağlık canım.İyi pzarlar ve iyi yolculuklar diliyorum...

tasarım mekani on 27 Eylül 2009 14:09 dedi ki...

hastayken annemin en cok yaptigi corbalardan biridir... eline saglik afiyet ola.. hayirli pazarlar. medinem

Zehra Gürgen on 27 Eylül 2009 20:43 dedi ki...

Elif'cim hepimiz birbirimizden o kadar çok şey öğreniyoruz ve o kadar güzel şeyler paylaşıyoruzki..
Çok güzel bir çorba olmuş, en yakın zamanda kızıma yapacağım.
ellerine sağlık

Selma - DUSBAHCESI on 28 Eylül 2009 10:29 dedi ki...

Tavuk corbasina asla hayir diyemem! Hatta aksama yapayim diyorum:) Ellerine saglik.

Hatice on 28 Eylül 2009 11:29 dedi ki...

başın sağolsun canım, dedeciğine Allah rahmet eylesin, sizlere de sabırlar versin...
sayfanın yeni hali de çok hoş olmuş, güle güle kullan...
sevgiler...

Jasminskager on 28 Eylül 2009 14:28 dedi ki...

Ellerine saglik canim suppper gorunuyor

armina on 28 Eylül 2009 14:39 dedi ki...

Çok leziz görünüyor, ellerine sağlık canım.

rumma on 28 Eylül 2009 15:10 dedi ki...

:)) Ne güzel SÜPRİZ...

Tam bu yemek olayından vazmı geçsem acaba benim tariflerimi deneyen yok diyordumki , çorbanı görünce sevindim..

Tavukları ditmekle iyi yapmışsın bende didiyorum ara sıra, ama genelde bir taşla iki kuş vurup but kısmını pilava karıştırıyorum çoğu zaman

Canım nacizane birde tavsiye hazır söz fotoğraftan açılmışken, fotoğraflarını mümkün olduğu kadar gün ışığının en dorukta olduğu saatlerde çek ,mesela ben, saat 4 ü geçirmemeye çalışıyorum kış günlerinde ... Işık çok önemli

Işığın bol olsun sevgiler

e.esma.albayrak on 28 Eylül 2009 21:07 dedi ki...

blog kardeşliği bu işte yüzünü belki hiç görmediğin tanımadığın ama bir sözüyle seni çok mutlu edbilen bir kardeşlik....
hepiniz iyiki varsınız
:)))

TAZE NANE on 29 Eylül 2009 15:19 dedi ki...

Çorban şimdi bizde olsa. Annemde kalk çorba yap diyip duruyor. Üşeniyorum yapmaya.
Sevgiler canım.

rumma on 30 Eylül 2009 09:13 dedi ki...

Konya deyince aklıma tabiyki önce mevlana hazretleri sonrasında kapıma gelen dilencinin konya ziyareti için benden istediği 50 ytl geliyor..

Cevaben : abicim ben daha gitmedimki konya ya seni gönderiyim demiştim..:)

gezmek görmek ayrı bir güzeldir tabii ama fotoğraflarıyla idare edicem şimdilik..:(

Birsel ve İrem on 1 Ekim 2009 11:15 dedi ki...

Merhaba. Tavuklu şehriye çorbasını kızım da çok sever. Şimdiye kadar hep yumurta sarısı ve limon suyu ile terbiye hazırlıyordum, bir de böyle deneyeyim. Eminim harika olur. Ellerinize sağlık, afiyet olsun.

TuzBİBER Dergisinin son sayısı için tıklayınız.
 
Bu blog BloggerV.com üyesidir.

KEYF-İ MUTFAK Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template