29 Eylül 2009 Salı

MEVLEVİLER ŞEHRİ"KONYA"

FLC

Konya..öğrenciliğimin geçtiği,benim için özel bir şehir..tarih kokan,Mevlana'nın yaşadığı mevleviler şehri..
uzun bir hikayesi olan ehliyet alma serüvenim nihayet Konya'ya günü birlik gidişimizle mutlu sona erdi:)sonrasında öyle bir derinden "ohhh"çektim ki duygularımın en kısa ifadesiydi..öğrenciliğimde kurstan " alamadığım "dosyam için gittik Konya'ya.. ve nihayet ehliyetime kavuştum..yani yolların yeni fatihine merhaba deyin:))

mevv

 MEVLANA HAZRETLERİ'nin sandukası..fotograf çekmek yasaktı ama eşim kaşla göz arasında bir iki kare çekebildi:)

gül bahçesi 2
 İşimizibitirince kalan kısa zaman zarfında "Mevlana'ya"gittik elbette..her zamanki huşusundaydı..çok kalabalık olması ve zamanımızın kısıtlı olması nedeniyle bir solukta gezdik orayı..hemen yanındaki "Güller Bahçesi"nde etli ekmek yemeden ayrılmak olmazdı Konya'dan..eğer yolunuz düşerse Mevlana müzesi manzarılı bu yerde yemek yemeden ayrılmayın derim..

gül bahçesi

etl,Manzara ayrı bir dünyaya götürüyor sizi zaten..ama yediğiniz yemekler ayrı bir lezzet..hele de eşimin ısrarıyla menüye eklediğimiz tandırda et anlatılmaz cinsten..hani derler ya lokum gibi diye..öyle böyle değil..giderseniz tatmanızı şiddetle öneririm..



Görüntü herşeyi anlatıyor di mi..Dört senemi geçirdiğim bu şehri yeni bir kimlikle gezmenin heycanını yaşamadım değil..bir daha ne zaman gitmek nasip olur  bilemem ama Konya gerçekten başka bir şehir..
bugün yaptığım poğaçalarımı da paylaşacaktım sizinle ama Konya ya ait olsun dedim bu kaydım..inşallah en kısa zamanda poğaçalara gelecek sıra..


8 değerli yorum:

Kitchen Sweet Kitchen on 30 Eylül 2009 04:45 dedi ki...

Alelacele bi gezmişliğim var.Etli ekmek harika.Paylaştığın için sağol:)

KARA KUZUCUĞUN ANNESİ on 30 Eylül 2009 08:35 dedi ki...

Canım Konyada yaşayan biri olarak herzaman beklerim misafir ederim

Unknown on 30 Eylül 2009 10:13 dedi ki...

Kardeşim askerliğini yaptığı zaman yanına gitmiştim.Görülmesi gereken bir şehir. Tandır yiyemedim ama etli ekmek yemiştim.

Unknown on 30 Eylül 2009 12:20 dedi ki...

Elifcim ne güzel resimlemişsin bende çok merak ediyorum.İnşallah görmek kısmet olur öpüyorum...

tub@ on 30 Eylül 2009 12:41 dedi ki...

Birlikte gitmek kısmet olmadı inşallah bir gün diyeceğim...
Etli ekmek süper görünüyor
Sevgiler

Zehra Gürgen on 30 Eylül 2009 19:53 dedi ki...

Ankara'da yaşarken Mersin'e her gidiş dönüşümüzde annemler Konya'da dururdu ve etli ekmek alırlardı bize..
Tabii Mevlana'ya uğramdan da gidilmez..
Ahh.. ne güzel günlerdi..

tasarım mekani on 30 Eylül 2009 19:58 dedi ki...

Evvela ehliyetin icin tebrikler canim.. Evet goruntu herseyi anlatiyor hatta istah aciyor :)) medinem

Selma - DUSBAHCESI on 1 Ekim 2009 01:06 dedi ki...

konyaya 1 kere gitmek nasip oldu. 15 sene oldu... o zamanda daha kucuktum:) Insallah seneye gitmeye niyetlendik. Kismet. Yemek fotograflari cok istah acici. Gece vakti canim cekti valla :)

TuzBİBER Dergisinin son sayısı için tıklayınız.
 
Bu blog BloggerV.com üyesidir.

KEYF-İ MUTFAK Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template