6 Eylül 2009 Pazar

İFTAR MENÜMÜZ

Geçen haftamı iftar davetlerimle bitirdim şükür..yaradan ne verdiyse,elimden ne geldiyse ağırladım misafirlerimi..yenildi,içildi,güzel muhabbetler edildi geride arada derede çekebildiğim bu fortoğraflar kaldı..dün çok sevdiğimiz aile dostlarımızı ağırladık son olarak..çektiğim çoğu fotoğrafda bu masadan..samimiyetimize dayanarak çekebildim rahatça:)söylenen övgü dolu sözler tüm yorgunluğumu aldı gitti..nihayet sıra sizinle paylaşmaya geldi..     
Ana Yemeğimiz :FIRINDA GÜVEÇ..sağolsun eşimin hünerli ellerinden çıkmış tam puan almış bir yemek..güveç konusunda gerçekten kendisini aştı:)
Anne beni de çek diyen miniğim"ŞEVVAL'im"
Büyük övgüler alan TAVA BÖREĞİ..inanın yufka böreklerinin en güzeli bence..su böreği gibi oluyor..tabi lezzetinin sırrı;elazığdan getirdiğimiz salamura peynir!ama şiddetle tavsiye ederim..pişman olmayacağınıza eminim..
 
KIRMIZI BİBER KÖZLEMESİ..yeşil biber közlemesi de vardı ayrıca..benim bu aralar takıntılı olduğum bir tad da yeşil biber ..bu kadar mı lezzetli olur..fırında közleyip tuzluyorum..harika oluyor..
.....DOMATESLİ BULGUR PİLAVI....
ZEYTİN YAĞLI TAZE FASULYE;osmanlı fasulyesi diye pazardan aldığım bu fasulyeden çok memnun kaldım..tadanlar da öyle..hakikaten çok lezzetliydi..denk gelirseniz kaçırmayın derim..
Tatlı olarak KALBURA BASTI yaptım..fakat fotoğraflayana kadar tükendi..ilk yaptığımda hamur oldu diye ikram etmeyip yeni bir tatlı yapayım mı diye düşündüğüm tatlım büyük övgüler aldı..inşallah bir daha ki yapışımda sizinle paylaşacağım..ama tarif portakal ağacından..yapacaksanız tereddüt etmeyin derim..şimdilik sadece bunları paylaşabiliyorum sizlerle..inşallah veremediğim bir iki tarifi de en müsait zamanda paylaşacağım..

12 değerli yorum:

tubanıntarifleri on 6 Eylül 2009 22:38 dedi ki...

Canım benim herşey öyle güzeldiki,güvece 10 puan vermiştim zaten közlenmiş biberlerin çoğunu sanırım ben yedim...çorba bi harikaydı böreğe yorum bile yokk...kalanını sahurda afiyetle yedik :D:D
Ellerine sağlık,Allah sofranıza bereket ceddinize rahmet eylesin.hakkınızı helal edin.öpüyorum.aeo.

Pembe Tatlar on 7 Eylül 2009 00:16 dedi ki...

Canım rarbim sofranızdab bereketi yüzünüzden gülücüğü eksik etmesin...

e.esma.albayrak on 7 Eylül 2009 00:26 dedi ki...

ooo döktürmüşüz maşallah..
ellerine sağlı herşey süper...

nurşen on 7 Eylül 2009 11:20 dedi ki...

Arkadaşım harika bir sofra,tarifler süper.ellerine sağlık,yiyenlere afiyet şeker olsun.Allah sofranızın bereketini ve evinizin huzurunu daim etsin.
Sevgiler

Dilek Mutfakta on 7 Eylül 2009 11:37 dedi ki...

canım ziyaretin için teşekkürler bloğun çok güzel iftar masan harika ellerine sağlık.şablon konusunda yardıcı olamıyacağım çünkü ben hiç anlamıyorum arkadaşım yaptı ama sorarım bilgi alırsam paylaşırım.

armina on 7 Eylül 2009 14:00 dedi ki...

Çok güzel bir sofra, harika yemekler hazırlamışsın, ellerine sağlık canım.

Adsız dedi ki...

çok güzel bir sofra olmuş elif..ellerine emeğine sağlık..sofranın gülü (maaşAllah barekAllah) bütün yorgunluğunu unutturmuştur..
ağzınızın tadı hiç bozulmasın..

HÜLYA on 8 Eylül 2009 08:33 dedi ki...

ellerinize sağlık harika bir masa ve birbirinden leziz yemekler hazırlamışsınız afiyet şeke rolsun

sevgiler

ARZU - ENGÜZELTATLAR on 8 Eylül 2009 09:25 dedi ki...

Günaydın Elif. Çok tatlı bir kızın var ALLAH bağışlasın. Masanda çok güzel görünüyor. Afiyet olsun. Sevgiler...

nurşen on 8 Eylül 2009 10:18 dedi ki...

Arkadaşlar yıldızlar gibidir, onları her zaman göremezsin ama senin için her zaman var olduklarını bilirsin,sevgiler arkadaşım

Unknown on 8 Eylül 2009 16:43 dedi ki...

Allah bağışlasın çok şirin bir kızın var.
Masan çok şık ve yemekler enfes görünüyor. Ellerine sağlık.

lafmacun on 9 Eylül 2009 22:21 dedi ki...

amanıııııın şu sofranın güzelliğine bakın yaaa elifcim güveç müveç mahvettin yani beni.itiraf etmeliyim eşin benden daha maharetli :))
ellerinize sağlık canım dostum ramazan evinize bereket getirsin inşaallah.

TuzBİBER Dergisinin son sayısı için tıklayınız.
 
Bu blog BloggerV.com üyesidir.

KEYF-İ MUTFAK Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template