27 Ekim 2009 Salı

MUZLU PASTA

pasta


Tüm blog dostlarıma tekrar merhaba..döndüm demiyeceğim çünkü bir yere gitmemiştim:)blogdaki sessizliğin aksine geçtiğimiz zaman dilimi hayatımda gümbür gümbürdü tabiri caizse!uzun bir ara verdiğim öğrencilik hayatıma geri dönüş yaptım..kpss sınavı malum össden beter..böyle olunca evde hazırlanmak hele de şevvalimle imkansız gibiydi..dershane yolları gözükmüştü yani ufukta..eşimin desteğiyle(burdan kendisine ayrıca şükranlarımı sunuyorum)dershaneye kayıt yaptırdım.çok yönlü bir değişiklik oldu hayatımda..itiraf edeyim ders çalışmayı çok özlemişim..ehliyetimi almamla hızlanan şöförlük derslerimde tam gaz devam..artık trafiğe kendim çıkıyorum:)tabi yoğun saatlerde değil!araba kullanmak benim gerçekleşmesi geç kalmış hayalimdi:)yani sözün özü bu aralar herşey istediğim yöne akıp gidiyor..şükürler olsun..
pasta2
Gelelim pastamızın hikayesine..son tekne kazıntımız salihim bu sene üniversiteli oldu..müstakbel bilgisayar mühendisi sıfatıyla hayata kocaman bir adım attı..uğurlamaya gittiğimde pastasız gitmek olmazdı tabi..çok vaktim olmadığı için pratik bir pasta yapma arayışımın sonucu muzlu pasta yapmaya karar verdim..yanınada yolculukta yemesi için mayalı poğaça yaptım..ablalık görevimi yerine getirdim sanırım:)canım kardeşim Allah hayırlısıyla mezuniyet sevincinide bize yaşatır inşallah..söz o zaman yapacağım pasta öyle böyle olmayacak:)tabi ömrüm yeterse..
Malum bundan sonra beni yoğun günler bekliyor..ama ben bu yoğunluğu ve yorgunluğu çok seviyorum..dinlenmeyi hakettiğim zamanlarda blogumla ilgileneceğim..başarı dileklerinde bulunan blog dostlarıma çok teşekkür ederim..hepinize kocaman sevgiler..
muzlu pasta tarifi:

  • 1 adet 2 katlı hazır pandispanya

  • 1 paket muzlu puding

  • 3,5 s.bsüt

  • 2y.k şeker

  • 3-4 adet muz

  • damla çikolata

  • üzerini süslemek için kakao

                                    hazırlanışı:

  1. pansipanyanın katlarını 2y.k şeker koyduğunuz 1 s.b sütle ıslatın

  2. pudingi 2,5s.b sütle pişirin

  3. ıslattığınız pandispanyanın ilk katını pudingin yarısıyla kaplayın

  4. muzları dilimleyip damla çikolatayla ilk kata yerleştirin.

  5. ıslattığınız diğer katıda üzerine kapatıp,kalan pudingle üzerini kaplayın.

  6. üzerine kalan muzları dilimleyin.kakaoyu çay süzgeciyle üzerine eleyin.

  7. buzdolabında en az 3 saat dinlendirin..
Mayalı poğaçaların tarifinı bir dahaki dinlenme saatinde vericem inşallah..öyle tek kareyle anlatmakda içime sinmiyor..en iyisi bir dahaki yapışımda sıcağı sıcağına paylaşmak..herkese afiyet olsun..
**muzlu pasta acil misafrilerinizde kurtarıcı oluyor.aklınızda bulunsun:)




18 değerli yorum:

tatlilar gülcandan on 27 Ekim 2009 13:16 dedi ki...

canim sana kolay gelsin . nefis birpasta eline emegine saglik sevgiler öptüm.

Unknown on 27 Ekim 2009 13:17 dedi ki...

Elifcim ellerine sağlık harika olmuş.Sınavlarda başarılar dilerim öptüm...

elif on 27 Ekim 2009 13:23 dedi ki...

Elifcim inşallah başarılı olursun kpssde.pastan da iştahımı kabarttı, muzlu şeylere bayılıyorum:)Ellerine sağlık canım..

eldivenlerim on 27 Ekim 2009 13:43 dedi ki...

kolay gelsin arkadaşım, pastada muhteşem görünüyor, ellerine sağlık arkadaşım.....

Unknown on 27 Ekim 2009 15:37 dedi ki...

Ellerine sağlık. Çok güzel görünüyor. Abla olunca kardeşine hiç dayanamıyo insan. Benim kardeşim askerdeyken kek, börek v.s. yapıp kargoyla yolluyordum.
Kpss için başarılar canım.

Zehra Gürgen on 27 Ekim 2009 18:20 dedi ki...

Cidden baya hareketli günler geçirmişsin.Ama hepsi çok güzel gelişmeler.
Pasta çok güzel, bende çok severim muzlu pastayı, ev yapımı pandispanya ile deneyeceğim.
ellerine sağlık

e.esma.albayrak on 27 Ekim 2009 19:54 dedi ki...

ım nefis görünüyor pasta ellerine sağlık

tub@ on 27 Ekim 2009 21:19 dedi ki...

Elif'cim Rabbim kolaylıklar versin inşallah,başarılarının daim olması dileğiyle...

rumma on 27 Ekim 2009 22:04 dedi ki...

Canım ne iyi yaptın dinlenme molası vererek şükür kavuşturana..:)

Ehliyet için çok sevindim darısı başıma inşaallah..

Dersanede başarılar diliyorum..

Muzlu pasta mükemmel görünüyor ,özellikle keki çok güzel kabarmış ellerine sağlık sevgiler..

tasarım mekani on 27 Ekim 2009 22:43 dedi ki...

bugun arkadasima canim muzlu birseyler cekiyor diyordum... hatta muzlu sut olsa da simdi icsem diye ic geciriyordum... eline saglik.. afiyetle kalin ins. medinem

Pembe Tatlar on 28 Ekim 2009 00:20 dedi ki...

Canım başarılar diliyorum...
Pasta süper gözüküyor...

mutfaktakizaman on 28 Ekim 2009 11:03 dedi ki...

canim kolayliklar diliyorum pasta harika gorunuyor bir kakao bilesimi harika...ellerine saglikk

Bir Dut Masalı - nUnU on 28 Ekim 2009 21:24 dedi ki...

TÜM GELİŞMELERİ TEK TEK TEBRİK EDİYORUM.
PASTAYI DA :))
SEVGİLER CANIM.

nurşen on 28 Ekim 2009 23:55 dedi ki...

Elifcim,öncelikle yorumun için çook teşekkür ederim.İyiki varsınız.
Kpss sınavı için allah zihin açıklığı versin hemşerim,araba konusuna gelince ahh aah diyorum.Aynı hayali paylaşıyoruz :) öyle imrenirdimki bir bayanın araba kullandığını görünce,sonra aldım bir hız ehliyeti çıktım yollara :) (o dönem eryamanda oturuyorduk) eşim arabayı almıyordu bana bırakıyordu,sonra dikmene taşındık :( şimdi arabayla işi çok olduğu için bırakamıyor bana.
Hasret kaldım valla,hamilelik falanda derken 1 yılı aşkın bir zamandır direksiyonla hasret halindeyiz :) Ben gine kaptırdım yazmaya,yorum mektuba dönüştü :)
Sevgiler canıım cumhuriyet bayramınıda kutluyorum.

Unknown on 29 Ekim 2009 14:39 dedi ki...

ne kadar dolu dolu degerlendirmişsin zamanını umarım emeklerin boşa gitmez.

zelena on 13 Kasım 2009 12:18 dedi ki...

canım kardeşim ilk evlendiğinde tarifleri sen verirdin şimdi ben senin bloğuna bakıp tarif alıyorum bu arada tekne kazıntısı kirpiye yaptığın kıyak beni fazlasıyla kıskançlık krizine soktu şubatta geldiğimde banada bu tariflerinden hazırlamazsan ablalık hakkımı helal etmem duyrulur ama itiraf etmeli hepsi nefis görünüyor
ellerine sağlık kocaman öpüyorum böcüğümle seni

élif(keyf-i mutfak) on 13 Kasım 2009 13:18 dedi ki...

ablacım emin ol senin tariflerin benim için hala yol gösterici..bir kere senin elinin lezzeti ayrı..yapmazmıyım en güzelinden pastalar..geçen sefer gezmekten fırsatımız olmamıştı:)bu sefer şöförlük görevi benim:)bende güzeller güzeli azramla seni öpüyorum..

Adsız dedi ki...

Tariflerinize bayıldım :)

TuzBİBER Dergisinin son sayısı için tıklayınız.
 
Bu blog BloggerV.com üyesidir.

KEYF-İ MUTFAK Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template