17 Ekim 2009 Cumartesi

HAVUÇ TOPLARI VE KISA BİR ARA

hav2

Sevgili arkadaşlar bir süre bloğumu sesizliğe mahkum ediyorum..açıklama yapayım ki bu kıza da bir tembellik mi çöktü diye söylemeyin arkamdan:)şükür hiç bir kişisel sebepten değil..sadece kendimi sıkı bir kampa soktum..her açıdan..bu sene başımın belası kpss sınavına da hazırlandığımdan ötürü sanal alemden uzak durmak zorundayım..çünkü pc nin başına oturduğumda kalkamıyorum..en iyisi pc ile uzaktan uzağa bakışmak..yani blogumu uzun süre güncellemezsem sebebi budur..dualarınızı bekliyorum..
Havuç topları ağıza atımlık nefis bir lezzet..hem çok basit hem lezzetli..hele de evde küçük insan varsa bunlara bayılıyorlar..şevvalin elinden zor kurtardım tabağı:)o kadar yani..


hav1

malzemeler:
  • 6adet havuç
  • 1paket bisküvi(istediğiniz çeşit)
  • 1s.b şeker
  • çekilmiş  ceviz
  • topları süslemek için hindistan cevizi

çikolata sosu:
  • 1 kahve fincanı damla çikolata
  • 5 ymeke kaşığı süt

hazırlanışı:
  1. havuçları rendeleyip 1s.b şekerle  10dk pişirin(su koymuyorsunuz)
  2. havuçlar pişdikten sonra kalan suyu süzdürün
  3. havuçları bir kaba alıp robottan geçirdiğiniz bisküvileri,çekilmiş cevizi ilave edip elinizi ıslatarak yoğurun.
  4. yine elinizi ıslata ıslata küçük toplar yapıp hindistan cevizine bulayın.
*dilerseniz benim gibi üzerlerine çikolata sosu dökebilir yada tümden sosa bulayabilirsiniz.


hav 4
çikolata sosunun hazırlanışı:
  1. bir tabakta damla çikolataları 5 yemek kaşığı sütle karıştırın.
  2. mikrodalgada damla çikolatalar eriyince kadar eritin(10sn yaklaşık)
  3. çikolata sosu kıvamı oluşunca topların üzerine dökün..
benim için böylesi çok pratik oluyor..normal çikolata sosuyla da yapabilirsiniz..

16 değerli yorum:

Pembe Tatlar on 17 Ekim 2009 14:17 dedi ki...

Canım neler oluyor ya herkes kısa bir ara veriyor:((
Ok seni anlıyorum kpss vs..
Herşey gönlünce olsun ama fazla merakta bırakma arada uğra bol şans canım başarılar...

Bir Dut Masalı - nUnU on 17 Ekim 2009 14:36 dedi ki...

az önce salihacığıma uğradım oda havuçlu güzel bir tarif vermiş, valide sultan okadar çok sever ve yapardıki bu tarifleri, bana hiç sıra gelmedi henüz..
artık bir kaç tarif bende yazayım en kısa sürede :))
ellerine sağlık canım.. çok hoşlar..
ve başarılar diliyorum.. svglr.

nil dedi ki...

elifcim bu ara kısa olsun lütfen.senin güzel tariflerini ve muhabbetini özletme bize.kpss çalışırken buralara uğramıyı ihmal etme:(

Gümüş Tepsi on 18 Ekim 2009 02:46 dedi ki...

muhteşem görünüyor.eline sağlık.kpss de de başarılar

Unknown on 18 Ekim 2009 08:41 dedi ki...

Elifciğim ellerine sağlık tek lokma
lık harika lezzetler.Sınavlarında başarılar ve kolaylıklar dilerim öpüyorum....

aleyna on 18 Ekim 2009 10:06 dedi ki...

canım kolay gelsin.umrım herşey gönlünce olur.

Unknown on 19 Ekim 2009 10:13 dedi ki...

Havuç topları enfes olmuş. Ellerine sağlık.

gülay dedi ki...

canım ilk önce havuç toplarının sunumu süperrr.tüm tariflerin gibi!!ikinci olarak kpss tamamen bir illet ama çalışmak istiyorsan mecbur aşacaksın bunu.hazırlanmakla yerinde bir karar almışsın kesinlikle.düzenini oturttur ve blogunuda dinlenmek için kullan:)sevgiler

rumma on 20 Ekim 2009 17:46 dedi ki...

Vitamin topları olmuş bunlar canım..burnuma a vitamini kokuları geliyor..:)

unutkanlığa birebir ,ellerine sağlık sevgiler..

tub@ on 20 Ekim 2009 18:20 dedi ki...

kolay gelsin canım..başarılar..

TAZE NANE on 21 Ekim 2009 17:55 dedi ki...

Canım çok kolaylıklar versin Allah sana.
Sevgiler. Çok arayı uzatma dön yine.

Zehra Gürgen on 21 Ekim 2009 20:27 dedi ki...

Başarılar diliyorum canım, haklısın bloglara takıldınmı kalkamıyorsun..sevgiler

rumma on 23 Ekim 2009 08:54 dedi ki...

Canım hayırlı cumalar..

kpss işi zor gerçekten kardeşimde hazırlanıyor ,üniversiteyi yeni bitirmesine rağmen dersaneye gidiyor..

Allah zihin açıklığı versin..

Blog her zaman olur kaldığın yerden devam edersin inş..

Arada bir uğra ama özletme kendini tam iyi bir arkadaş buldum derken..:(

seda dedi ki...

elifcim özlettin kendini.kpss de başarılar tatlım.insan isteyince olmayacak şey yok ALLAHın izniyle!hadi dön aramıza kısa zamanda:)

nurşen on 26 Ekim 2009 15:18 dedi ki...

Allah kolaylık ve zihin açıklığı versin arkadaşım.
Rabbim emeklerini boşa çıkarmasın.Dualarımız seninle.
Sevgiler

élif(keyf-i mutfak) on 27 Ekim 2009 13:08 dedi ki...

hepinize tek tek çok teşekkür ederim..dualarınızı esirgemeyin.

TuzBİBER Dergisinin son sayısı için tıklayınız.
 
Bu blog BloggerV.com üyesidir.

KEYF-İ MUTFAK Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template