9 Ağustos 2009 Pazar

HAFTASONU GEZİSİ:KÖPRÜLÜ KANYON

Bu hafta sonu benim için çok güzel geçti.ne zamandır gitmek istediğim Köprülü Kanyona nihayet gittim ve bunun için ne kadar da geç kalmışım dedim..Antalya'daki doğa harikalarndan biri de Köprülü Kanyon..resimlerin üzerine tıklayın ve daha yakından görün yeşilin ve mavinin en canlı halini..fotoğraf makinemin pili bittiği için daha fazla çekim yapamadım ama çektiklerim yeter sanırım...Biz yapmadık ama rafting yapmak için de harika bir yer..Antalaya'ya 1,5 saat mesafedeki bu dünya cennetini görmenizi şiddetle tavsiye ederim...selam ve dua ile..

16 değerli yorum:

Pembe Tatlar on 9 Ağustos 2009 22:08 dedi ki...

Canım fotolar çok güzel..
Mutlu bir hafta geçirmen dileğiyle...

erzurum on 9 Ağustos 2009 22:26 dedi ki...

merhaba güzel manzaralar

gunisik.blogspot.com

Birsel ve İrem on 10 Ağustos 2009 08:37 dedi ki...

Merhaba. Tam benlik bir yer. Umarım bir gün ben de gezebilirim. Sevgiler.

tubanıntarifleri on 10 Ağustos 2009 11:21 dedi ki...

Gezzz bakalımmm gezzzzz.....

Canım benim resimler şahane en kısa zamanda görüşmek üzeree (mesela salı bende,çarşamba sende :) heheh)
öpüyorum şivoş'umu...

Unknown on 10 Ağustos 2009 11:38 dedi ki...

HARİKA BİR HAFTA SONU OLMUŞ ..BEN GEZİ RSİMLERİNE BAYILIRIM .. TEK TEK İNCELERİM HEPSİNİ. SAYENİZDE GEZİP GÖRMEDİĞİÖİZ YERLERİ GÖRMÜŞ OLUYORUZ..
SEVGİLER CANIM..

aleyna on 10 Ağustos 2009 12:35 dedi ki...

NE GÜZEL RESİMLER.BAYILIYORUM VALLA BÖYLE ŞEYLER İÇİN ZAMAN AYIRANLARA.OHHHH.GEZ GÖNLÜNCE ARKADAŞIM.SEVGİLER

Unknown on 10 Ağustos 2009 14:02 dedi ki...

Ahh bir gün oralara gidip ,görmek nasip olu inşallah çok güzel yerler.
öpüyorum.

e.esma.albayrak on 10 Ağustos 2009 15:01 dedi ki...

güzel bir gezi olmuş fotoğraflar harika
inş yerinden görmek nasip olur
sevgiler...

Unknown on 10 Ağustos 2009 16:28 dedi ki...

antalyada olmama ragmen gexemedigim o kadar çok yer varki.köprülü kanyon da onlardan biri.

armina on 10 Ağustos 2009 19:44 dedi ki...

Manzara gerçekten çok güzel. Güzel bir hafta geçirmeni dilerim canım.

Adsız dedi ki...

canım,iadei ziyarete geldim,manzaralar çok güzel memleketimin heryeri olduğu gibi,foto makinesine gelince benim de hep bu gibi durumlarda makinemin pili biter:)) herzaman beklerim,sevgiler...

nurşen on 11 Ağustos 2009 10:22 dedi ki...

Ay yıldızlara mutluluk fısıldarken,gökyüzü sevincini yeryüzüyle paylaşırken,sana bir parça mutluluk getirdim,içindeki umut çiçekleri hiç solmasın diye.

Pembe Tatlar on 11 Ağustos 2009 17:34 dedi ki...

Canım seni mimledim sayfama gelip alabilirsin...

gülay mutfakta on 11 Ağustos 2009 23:21 dedi ki...

canım bu dört kare bile çok güzel anlatmış..
sevgilerimle...

nurşen on 12 Ağustos 2009 10:30 dedi ki...

Hayatı yenecek kadar güçlü, hayattan beklentilerini alacak kadar umutlu, umudunu yitirmeyecek kadar inançlı, mutlu ve sevgi dolu günler senin olsun...
Sevgiler hemşerim

PAPATYA PRENSES on 12 Ağustos 2009 16:32 dedi ki...

Ne kadar güzel yerler böyle, insan huzur bulur.
İnşallah bir gün ben de gidebilirim..

TuzBİBER Dergisinin son sayısı için tıklayınız.
 
Bu blog BloggerV.com üyesidir.

KEYF-İ MUTFAK Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template