22 Ağustos 2009 Cumartesi

ÖDÜLÜM

İlk önce herkesin ramazan ayı mübarek olsun..şükürler olsun ki rabbim bizi tekrar kavuşturdu bu rahmeti bol olan ay'a...geçen haftayı tatsız olaylarla kapattım..uzun zamandır başıma geliceğini bildiğim olay gerçekleşti:bilgisayarım çöktü:(bütün fotoğraflarım gitti)napalım..gidene üzülmekle baş olmuyor..hayırlısı olsun..daha sonra başka tatsız bir haber aldım..ben de kalsın..inşallah onun da sonu çok hayırlı olacak..yani hayat bazen zorlaşıyor..olsun..kötü şeyler olmadan iyi şeylerin değeri anlaşılmıyor..Gelelim ödülüme..gecikme için özür dilerim..beni bu ödüle layık gören tubam'a ve aleyna arkadaşıma teşekkürü borç bilirim. kendim hakkımda 7 ilginç şey: ***tipik bir aslan burcu kadınıyım..öyle gözüne sokanlardan değil alttan alttan gelenlerden:) ***hoşgörülüyümdür..ama bazen hoşgörü sınırlarımı daraltmam gerektiğini düşünüyorum..herşeyin fazlası zarar! ***hem geniş bir insanımdır hem takıntılı!ikisi nasıl oluyor derseniz benimle tanışmanızı öneririm:) ***hayalimdeki meslek ingilizce öğretmeni olmaktı..küçükken mahallenin bebelerini peşime takar arada sıra dayağından geçiridim:))))bu hayali gerçekleştirmek için elimden geleni yaptım.ama sistem kurbanı oldum..sisteme hakkımı helal etmiyorum:( ***dostluklara çok önem veririm.yıllardır süren dostluklarım var şükür..bu konuda şanslı olduğa inanıyorum.rabbim doğru insanlarla karşılaştırdı beni.. ***evlenmeden önce mutfakla alakam yoktu..evlenince iş başa düştü..sanırım hakkından geldim..ama itiraf edeyim mutfakta zaman geçirmekten hoşlananlardan değilim:))

***tüm kadınlar gibi alışveriş yapmaktan ve gezmekten büyük zevk duyarım:)eşim de bu huyuma hayran tabiki:)))

Bu ödülü tüm arkadaşlarıma yolluyorum..bence tüm blogçular bunu hakediyor.

7 değerli yorum:

tubanıntarifleri on 22 Ağustos 2009 14:23 dedi ki...

Hayat zor canım ve biz bu zorluklara hakkıyla göğüs gereriz inşallah...

lafmacun on 22 Ağustos 2009 14:59 dedi ki...

dünya imtihan dünyası bazen insanın aklına bile gelmediği şeyler başına gelebiliyor.Rabbim hepimize bu zorlu hayat imtihanını başarıyla sonuçlandırmayı nasip etsin...

lafmacun on 22 Ağustos 2009 15:01 dedi ki...

bu arada elifcim minik şevvalin bana yolladığın bikaç resmi olacaktı istersen gönderirim sana :))

élif(keyf-i mutfak) on 22 Ağustos 2009 15:09 dedi ki...

betülüm ya çok moralim bozuldu fotolara..ankarada çektiklerimiz hep gitti..birdaha ne zaman öyle güzel kareler yakalanır bilmem:(

Pembe Tatlar on 22 Ağustos 2009 16:15 dedi ki...

Tbrk ediyorum canım..

e.esma.albayrak on 22 Ağustos 2009 17:21 dedi ki...

tebrikler canım...
inş. hayalindeki mesleği okursun
ahh ahh nasıl hesap vericekler bunca insanın hakkını nasıl ödeyecekler...

Arzu on 22 Ağustos 2009 22:35 dedi ki...

Tebrik ederimmmm
sevgiler

TuzBİBER Dergisinin son sayısı için tıklayınız.
 
Bu blog BloggerV.com üyesidir.

KEYF-İ MUTFAK Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template