6 Ağustos 2009 Perşembe

TAVADA ANTRİKOT

İştee eşimin mutfakta sergilediği harika tadlardan biri...nasıl da işimi biliyorum ama:)güveç tarifinde söylediğim-kendisini mutfakta daha sık görmek isteriz-dileğine kayıtsız kalamadı:)ben Ankaradayken kendisi geçici bekarlık döneminde bu oldukça pratik ve bir o kadar leziz yemeği yapmış..bugünde bana hazırladı..ben de hemen sıcağı sıcağına sizinle paylaşayım dedim..yemek yapmaya fazla vaktiniz olmadığı zaman size hızır gibi yetişecek nefis bir yemek..geçelim tarife....
malzemeler:
500gr antrikot
pul biber,karabiber,kekik
2 y.k sıvı yağ(z.yağı veya f.yağı)
teflon tavada 2 y.k sıvı yağla etimizi yaklaşık 10 dk kadar soteliyoruz(bu aşamada baharatlarını ilave etmiyoruz)10dk sonra hafif keserek pişmiş mi diye kontrol ediyoruz.eğer pişmişse baharatlarını ve tuzunu ilave edip biraz daha kızartıyoruz.sonra da güzel bir salata ve şalgamla servis ediyoruz.afiyet olsun..

4 değerli yorum:

Pembe Tatlar on 6 Ağustos 2009 22:06 dedi ki...

Lavaşla ne üzel olur hımmm:))
Ellerine sağlık canım...

tubanıntarifleri on 6 Ağustos 2009 22:49 dedi ki...

OOOOO önder beyyyy vallahi sevgililer gününden sonra mutfaktaki hünerleriniz bizleri şaşırtmakta :))))

canım süper görünüyor sahiden ellerinize sağlık.öptüm

Unknown on 7 Ağustos 2009 01:44 dedi ki...

Bir et obu olarak beni için daha güzel bir yemek yok
nefiss görünüyor.
eşinin ellerine sağlık
sevgiler

nurşen on 9 Ağustos 2009 14:37 dedi ki...

Kavgagı bir yaprağın üzerine yazmak isterdim, sonbahar gelsin yapraklar dökülsündiye. Öfkeyi bir bulutun üzerine yazmak isterdim, yağmur yağsın bulut yok olsun diye. Nefreti karların üzerine yazmak isterdim, güneş açsın karlar erisin diye. Dostluğu ve seygiyi yenidoğmuş bebeklerin yüreğine yazmak isterdim, onlarla birlikte büyüsün bütün DÜNYA'YI sarsın diye........:)

TuzBİBER Dergisinin son sayısı için tıklayınız.
 
Bu blog BloggerV.com üyesidir.

KEYF-İ MUTFAK Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template