13 Ağustos 2009 Perşembe

DAVET MENÜM VE MİM'im

herkese tekrar selam..dün çok sevdiğim dostlarımı ağırladım evimde..elimden geldiğince bişeyler hazırladım.görünen tabakta yaş pastam eksik çünkü ikram yaparken fotoğraf çekemedim sonrasında da pastadan eser yoktu:)menüm de makarna salatası,mantar kurabiye,peynirli börek ve yaş pastam vardı..tariflere geçmeden önce sevgili"pembe tatlar"beni mimlemiş ama ben anca cevap yazabiliyorum.canım gecikmeden dolayı kusuruma bakma lütfen..sevgilerimi yoluyorum sana ve hemen cevaplıyorum sorularımı:)
*Hangi şehirde yaşıyorsun? * Antalya *Mesleğin? * Ev hanımı(diplomalı) *Blog yazmaya başlama kararını nasıl aldın? * nette sürekli tarif sitelerini dolaşıyordum.özellikle portakal ağacı çok hoşuma gidiyordu.neden ben de yapmıyorum dedim ve keyf-i mutfak çıktı ortaya:) *Bloğunu hangi sıklıkla ziyaret edersin? * ortalamaya vurursak günde 2 kez sanırım.(tabi miniğim şevvalden ve eşimde bana fırsat düşerse) **Pc açıldığında bloğunu açmak kaçıncı sıradaki iştir? ** itiraf ediyorum ilk işim bloguma bakmak:)
**Başka bir blog sayfasında görüp aldığın ya da gittiğin bir yer oldu mu?** daha öyle bir tecrübem olmadı..inşallah o da olur.. **Bloğunda hangi konulardan bahsetmek seni mutlu eder?**
emek verdiğin şeylerin birileri tarafından taktir edilmesi çok güzel bir duygu..hele de bu hiç tanışmadığın birileri tarafından olunca bambaşka..beni mutlu edenlere teşekkürlerimi sunuyorum burdan:) *Bloglarda gördüğün diğer blog arkadaşlarını eklemekte seni cezbeden ne olur? ilginç ama sanal alemde bile o yakınlığı hissedebiliyorsunuz.onu hissedince ekliyorum hemen.
*Blog aracılığıyla para kazanma fikrine nasıl bakıyorsun? * blogla uğraşmak gerçekten emek isteyen birşey..bunun en güzel karşılığı aldığın yorumlar ama sonrasında para kazanmak da çok güzel olurdu:)
**CANIM ARKADAŞITUBA'YI MİMLEDİM..HABERİ OLSUN:)**
peynirli börek:
4 yufka
1 s.b süt
1/2s.b sıvı yağ
2 yumurta
1/2 s.b su
peynirli iç harcı
süt,yağ,yumurta ve suyu bir kapta karıştırın.yağladığınız tepsiye ilk yufkanızı yandan sarkacak şekilde serin.kalan yufkaları parçalayıp hazırladığınız harca batırın ve tepsiye yerleştirin.araya peynirli harcı yerleştirip aynı işlemi tekrarlayın.yufkalar bitince ilk serdiğiniz yufakanın sarkan kenarlarınıda böreğin üstüne yerleştirin ve kalan karışımı üstüne dökün.180dr iyice kızarana kadar pişirin.

5 değerli yorum:

Unknown on 13 Ağustos 2009 12:51 dedi ki...

NEFİS GÖRÜNÜYORLAR ELLERİNE SAĞLIK ARKADAŞIM.. AFİYETLER OLSUN SANA VE ARKADAŞLARINA.. SENİ BİRAZ DAHA YAKINDAN TANIMA FIRSATI BULDUK..
TEŞEKKÜRLER...

Pembe Tatlar on 13 Ağustos 2009 14:55 dedi ki...

Canım mamalar nefis gözüküyor ellerine sağlık...
Mim için önce kırmadığın için çok tşkr ediyorum canım benim...
Cvplar çok güzel seni yakından tanımak daha güzel...

Unknown on 13 Ağustos 2009 15:22 dedi ki...

arkadaşlarına afiyet olsun.senin de ellerine saglık.

Unknown on 13 Ağustos 2009 19:27 dedi ki...

Hepsi birbirinden nefiss görünüyor.harika ikramlar hazırlamışsın arkadaşın olup sana gelmek varmış.
ellerine sağlık
sevgiler.

gülay dedi ki...

yine döktürmüşsün arkadaşım benim.özellikle mantar kurabiyelerine bayıldım.hayırlı cumalar

TuzBİBER Dergisinin son sayısı için tıklayınız.
 
Bu blog BloggerV.com üyesidir.

KEYF-İ MUTFAK Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template